Avatar billede langhoff Nybegynder
29. marts 2005 - 13:58 Der er 9 kommentarer

Afmelde Sharedmessenger.com. HVORDAN?

Hej...
Jeg har fået et eller andet installeret, så der bagefter mit screename står "Using Sharedmessenger.com". Desuden share msn nu MIN kontakt liste med andre bruger som logger på denne computer.

Er der nogen der ved, hvordan jeg kommer af med dette lort, for at sige det rent ud ?
Avatar billede screem_brille Novice
29. marts 2005 - 14:03 #1
jeg er ikke sikker på denne løsning, men for at shared MSN viekr skal de kende din kode, derfor ville jeg først prøve at ændre koden på min msn konto, og se om det afhjælper problemet (da der ingen oplysninger på deres side om afmeldelse af dette "program")
Avatar billede wickedd Juniormester
29. marts 2005 - 14:13 #2
Afinstaller messenger og smid det ind igen?
Eller kør regedit og søg efter sharedmessenger og slet skidtet fra reg databasen.
Eller kør hijackthis og se om du kan fjerne det fra opstarten af.

Hvilken version af messenger bruger du?
Avatar billede langhoff Nybegynder
29. marts 2005 - 14:22 #3
Det er 7.0 beta derhjemme, og 6.2 på arbejdeet. Men det er et program på Internettet, så jeg tror ikke det er forbundet med programmet udover den 1 gang har loadet ens kontaktliste
Avatar billede langhoff Nybegynder
29. marts 2005 - 14:24 #4
Jeg fik det ned fordi at jeg blev spurgt i en mail fra en på min kontaktliste.. Og så trykkede jeg bare ja til alle de der beskeder om at sin liste blev offentlig osv..
Avatar billede screem_brille Novice
29. marts 2005 - 14:26 #5
Langhoff prøv lige den mulige metode jeg har foreslået (for har de ikek din nye kode, vil de ikek kunne share dine kontakter)
Avatar billede spilme Nybegynder
31. marts 2005 - 20:49 #6
Sidste mulighed virker heller ikke.. hmm..
Avatar billede screem_brille Novice
31. marts 2005 - 20:56 #7
det er en dansker der har registret domænet, så mmåske man kan kontakte ham på en eller anden måde den vej, (er jeg ved at undersøge)
Avatar billede rentondk Nybegynder
20. april 2005 - 18:07 #8
Jeg har selv lige frameldt mig SharedMessenger.com. Der er et link kaldet "Lost your password?" på forsiden, hvor man kan få tilsendt sit password. Der i står også hvordan man framelder.

SharedMessenger.com er desuden kun en hjemmeside, så der er ikke installeret noget på PC'en. Når man angiver ens login og password til Messenger, kan de hente ens kontaktliste.
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 01:30 #9
Kunne man forvente noget feedback ?