Avatar billede superib Nybegynder
26. marts 2005 - 02:22 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Håndskrift i messenger

Siden MSN Messenger 6.2 har det været muligt at sende håndskrevne beskeder.

Nu har jeg så fået mig en iPAQ 2110 og opdaterede Messenger på den.

Ærligt talt forventede jeg, at jeg selvfølgelig kunne sende hånd skrevne beskeder... men ak... det kunne jeg ikke...

Er det mig der er snot dum, og kan man godt?
Eller har jeg ret, og det er bare ikke muligt?
Måske der er en alternativ løsning (f.eks. et alternativt messenger program)?
Avatar billede anoz Nybegynder
26. marts 2005 - 02:33 #1
hmmm... er det ikke kun beta-versionen (msn 7.0), der har håndskrift?

- anoz
Avatar billede screem_brille Novice
26. marts 2005 - 03:02 #2
anoz jo, 6.2 kan se håndskrevne beskeder, men IKKE sende dem.
Avatar billede anoz Nybegynder
26. marts 2005 - 03:07 #3
ja, det er rigtigt - men han spørger efter om han kan sende dem...

- anoz
Avatar billede screem_brille Novice
26. marts 2005 - 03:09 #4
så du har helt ret ;)
Avatar billede anoz Nybegynder
26. marts 2005 - 03:11 #5
he he... ja, du skrev det jo også selv... er vist lidt træt...

- anoz
Avatar billede kalp Novice
26. marts 2005 - 09:55 #6
du kan prøve at installere det alligevel. Her er hvordan, men godt nok til version 7
http://johnbokma.com/messenger/handwriting-msn-beta.html
Avatar billede superib Nybegynder
26. marts 2005 - 12:37 #7
Aaaahhh... Måske jeg ikke har udtrykt mig helt tydeligt... ;)

Det var jo fra min PDA, jeg gerne ville sende håndskrevne beskeder...
Avatar billede kalp Novice
26. marts 2005 - 12:41 #8
sorry.. det behøver du ikke udtrykke korrekt skulle sgu bare have kigget på hvilken katagori jeg var i:) sorry
Avatar billede badazz Novice
28. marts 2005 - 16:08 #9
du kan ikke sende håndskrevne beskeder fra din pda, da den jo bruger mobile messenger, og denne funktion er pt ikke lavet til pda. men du kan jo bruge skriftgenkenderen i dit pocket pc til at oversætte din håndskrift til rigtige bogstaver og sende det på den vis..  ellers må du jo skrive en lille mail til MSN og spørge dem til om de ikke kunne tænke sig at lave en massenger der kan det..
Avatar billede superib Nybegynder
25. april 2005 - 14:27 #10
Ikke helt det svar jeg håbede på, men desværre er det korrekt... ;)
Avatar billede screem_brille Novice
25. april 2005 - 17:25 #11
hvorfor afviste du mit svar, netop når jeg skrev at du IKKE kan sende den slags beskeder ?
Avatar billede superib Nybegynder
25. april 2005 - 21:04 #12
ups... sry... Det gik hvist lidt for stærkt, vil du meget gerne have dine 15 point, eller er du ligeglad??
Avatar billede screem_brille Novice
25. april 2005 - 21:08 #13
nu betyder 15 point ikke så meget, det var mere pricippet i det, men pyt med det, bare du fik løst dit problem ;)