Avatar billede msnilsson Nybegynder
25. marts 2005 - 11:18 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Langsomt internet - spyware?

Jeg har nøjagtig det samme problem som beskrevet i http://eksperten.dk/spm/602636 og http://www.eksperten.dk/spm/597589 - det tager 8-30 sekunder at starte IE, og lige så lang tid hver gang jeg skal ind på et nyt domæne - men når jeg klikker på interne links på samme domæne går det lynhurtigt at loade siderne. Jeg kan ikke finde de to filer der løste problemet i de to andre spørgsmål, så derfor må jeg spørge om der er nogen der kan se noget i denne hijackthis-logfil:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 11:04:15 AM, on 3/25/2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\BCMSMMSG.exe
C:\Programmer\Dell\AccessDirect\dadapp.exe
C:\Programmer\Dell\QuickSet\quickset.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\System32\DSentry.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe
C:\Programmer\Dell\AccessDirect\DadTray.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Belkin Corporation\Belkin Wireless Network Monitor Utility and

Driver\RtlWake.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqgalry.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZinw12.exe
C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\OUTLOOK.EXE
C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\WINWORD.EXE
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Morten Nilsson\Dokumenter\downloads\hijackthis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =

http://www.euro.dell.com/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://mail.yahoo.com/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.euro.dell.com/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} -

C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} -

C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} -

c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} -

c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BCMSMMSG] BCMSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DadApp] C:\Programmer\Dell\AccessDirect\dadapp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Dell QuickSet] C:\Programmer\Dell\QuickSet\quickset.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DVDSentry] C:\WINDOWS\System32\DSentry.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_EMC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Component Manager] "C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] "C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital

Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: HP Image Zone Hurtig start.lnk = C:\Programmer\HP\Digital

Imaging\bin\hpqthb08.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: RtlWake.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: &Google Search -

res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links -

res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page -

res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel -

res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Similar Pages -

res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English -

res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} -

C:\WINDOWS\System32\msjava.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} -

C:\WINDOWS\System32\msjava.dll (file missing)
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} -

C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} -

C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} -

C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {6CB5E471-C305-11D3-99A8-000086395495} -

http://toolbar.google.com/data/da/big/1.1.62-big/GoogleNav.cab
O16 - DPF: {9B03C5F1-F5AB-47EE-937D-A8EDA626F876} (Anonymizer Anti-Spyware Scanner) -

http://download.zonelabs.com/bin/promotions/spywaredetector/WebAAS.cab
O20 - Winlogon Notify: igfxcui - C:\WINDOWS\SYSTEM32\igfxsrvc.dll
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. -

C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. -

C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Zone Labs LLC -

C:\WINDOWS\SYSTEM32\ZoneLabs\vsmon.exe

På forhånd tak.

Hvis det kan være til nogen hjælp, vil jeg lige fortælle forhistorien:

Hver gang jeg startede min bærbare Dell (1 år gl.) begyndte der at komme med en popup om at et program der hed "Generic host process" var blevet forhindret i at køre. Efter at have søgt på nettet gik jeg ind og downloadede XP SP2. Derefter opstod dette problem med langsom internetforbindelse.

Jeg bruger trådløst netværk. Det var rimeligt sikret med Mac-adresser og alt muligt, men da jeg ændrede min ADSL-forbindelse til en anden hastighed, kunne jeg ikke få forbindelse til netværket på min bærbare. Så slog jeg al sikkerhed fra, og det virkede. Har så ikke fået det til at virke med sikkerhedsindstillingerne, så det har stået rimeligt åbent :( Jeg tror at problemet med Generic Host Process opstod som følge af dette.

Håber nogen kan hjælpe...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. marts 2005 - 11:19 #1
Jeg kigger lige på den ..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. marts 2005 - 11:28 #2
Loggen er pinligt ren, men jeg bemærker mig at du kører igennem en proxy-server:
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer =

Er det noget du selv har sat ind ? Evt en anonymizer proxy ?

Dette kan være grunden til at det går langsomt, da du jo er afhængig af hvor hurtigt den svarer.

Jeg har ikke lige nogen bemærkninger til dit problem med dit trådløse netværk, bortset fra at jeg godt vil vide om du stadig har disse problemer med Generic host process.
Avatar billede msnilsson Nybegynder
25. marts 2005 - 11:37 #3
Nej problemet med Generic host process er løst

Proxyserveren troede jeg egentlig jeg har slået fra. Det er 3-4 måneder siden jeg satte det op, så det har kørt længe uden problemer (den tjekker proxy-serveren når jeg starter IE første gang, hvilket tager 2-3 sekunder).

Jeg ser lige om jeg kan finde ud af at slå den fra...
Avatar billede msnilsson Nybegynder
25. marts 2005 - 11:46 #4
hmm - den skulle være slået fra, men hvorfor kigger den så efter en proxyserver når jeg starter IE?

Under Funktioner-Internetindstillinger-Forbindelser-LAN-indstillinger har jeg krydset fluebenet af i "Automatisk registrering af indstillinger". Der er ikke flueben i "Brug en proxyserver til LAN", men jeg kan se at der står et IP-nummer i det "inaktive" felt.

Prøvede at slå "Automatisk registrering af indstillinger" fra, og det tog stadig 30 sekunder at åbne IE...
Avatar billede msnilsson Nybegynder
25. marts 2005 - 11:51 #5
En anden ændring jeg har lavet på min PC for nylig er at jeg installerede min nye HP Photosmart 261+ all-in-one, som ikke er tilsluttet direkte men via lokalnetværket. Kan det have nogen betydning?
Avatar billede msnilsson Nybegynder
25. marts 2005 - 11:51 #6
2610 skulle der stå...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. marts 2005 - 11:55 #7
Din HP burde ikke have betydning mht dette problem.

"Under Funktioner-Internetindstillinger-Forbindelser-LAN-indstillinger har jeg krydset fluebenet af i "Automatisk registrering af indstillinger". Der er ikke flueben i "Brug en proxyserver til LAN", men jeg kan se at der står et IP-nummer i det "inaktive" felt"

Her skal du fjerne krydset i "Automatisk registrering af indstillinger" og Fix så denne linie i HiJackThis:

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer =

Efter en genstart kan du checke om det har haft nogen effekt.
Avatar billede msnilsson Nybegynder
25. marts 2005 - 13:30 #8
OK, har fjernet linjen og det havde en lille effekt. Har nu opdaget et "mønster", som jeg håber du kan få noget ud af:

- Nyt IE-vindue: 35 sekunder (bruger mail.yahoo.com som startside, logger ikke ind automatisk)
- Indtastning af URL: 35-45 sekunder
- Indtastning af ny URL på et domæne der allerede har været åbnet i vinduet: ingen forsinkelse
- Klik på link (hvis det ikke åbner nyt vindue): Ingen forsinkelse (dette tror jeg er nyt efter at jeg slettede proxyserveren - jeg mener der var forsinkelse før)
- Åbne side med bookmark/foretrukne: danske sider ingen forsinkelse, .com-sider 7-8 sekunder

I øvrigt fandt jeg lige en trojaner med mit virusprogram, har fjernet den og genstartet, det gjorde ingen forskel.

Meget mystisk.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. marts 2005 - 13:57 #9
Det gav ihvertfald en ide !!
Hvis jeg ser på det mønster, ser det for mig ud til at have noget med dns-serveren at gøre. Når du indtaster en url på samme domæne ligger ipaddressen og domænenavnet i dns-cachen og den vil så ikke spørge dns-serveren men blot gå direkte til (ip)addressen.
Så jeg vil gerne have at du først udfører dette gamle trick:
http://v2.tlab404.com/articles/detail.asp?iFaq=219&iType=16
og checker om det løste problemet. (jeg har gjort det ved alle mine pc'ere)

Hvis ikke så klik start | kør, skriv cmd og tryk enter.
Skriv
ipconfig /all
og tryk enter

Hvad står der ved dns-servere ?
Avatar billede msnilsson Nybegynder
25. marts 2005 - 15:16 #10
det gamle trick hjalp ikke...

ipconfig: der er to netværksforbindelser - en trådløs som ikke virker (ikonet på bundlinjen har et rødt kryds og siger "Trådløs netværksforbindelse 2 - Der er ikke oprettet forbindelse". Har lige prøvet at højreklikke og vælge Reparér, men det kunne den ikke.

Grunden til at der er to forbindelser er at jeg bruger trådløst netværk hjemme og en "fast kabelforbindelse" her på arbejdet.

Under DNS-servere står der 2 ip-numre under hinanden - 195.184.96.2 og 195.184.96.3
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. marts 2005 - 16:08 #11
Hmm.. begge de servere svarer som de skal.

Jeg bruger disse 2 dns servere:

Du kan evt prøve at sætte dem ind istedet og se om du kan mærke forskel.

Ellers prøv at downloade denne fil:
http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip
Udpak filen og dobbeltklik den udpakkede fil.

Den kan rette mange "småfejl" i Internet Explorer.
Avatar billede msnilsson Nybegynder
25. marts 2005 - 16:25 #12
iereg gjorde ingen forskel.
Hvordan ændrer jeg DNS-serverne?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. marts 2005 - 16:39 #13
Klik start | indstillinger | netværksforbindelse | lanforbindelse.
Klik egenskaber.
I feltet i midten scroller du ned og finder TCP/IP, marker den og tryk egenskaber.
Du kan så taste dns-serverne ind i den nederste halvdel af siden.
Klik anvend og ok.

Hvis det ikke hjalp, kan du så blot gå derind igen og trykke "Hent automatisk dns-servere" og så er du tilbage hvor du startede.
Avatar billede msnilsson Nybegynder
25. marts 2005 - 16:52 #14
det hjalp ikke - det tager stadig 30 sekunder at åbne IE

Hvad er det den bruger så lang tid på?
Avatar billede msnilsson Nybegynder
25. marts 2005 - 19:23 #15
Jeg har nu forsøgt at reparere IE jvf svaret i spsm. http://www.eksperten.dk/spm/597589 .

Det virkede ikke. Jeg troede så at jeg ikke havde SP2, men det fik jeg at vide at jeg havde da jeg forsøgte at installere den.

Når jeg højreklikker på ie.inf og vælger installér,  får jeg en pop up hvor der står "Filen IEXPLORE.EXE på Windows XP Home Edition Service Pack 2-cd skal bruges. Angiv stien hvor filen kan findes, og klik OK". Men der er kun en fil der hedder "IEXPLORE.EX_" i mappen I386.

Når jeg prøver at fortsætte installationen med denne fil i stedet, går den i gang og begynder at kopiere filer. Ved nogle af dem spørger den om jeg vil overskrive nyere filer. På et tidspunkt sige den så "Installationsprogrammet kan ikke kopiere filen iedw.exe. Kontroller at disken Windows XP Home Edition Service Pack 2-cd er indsat" osv. Denne fil er ikke på CD'en, så derfor må jeg annullere installationen.

På CDen, som er en geninstallations-CD fra Dell som fulgte med den bærbare, står der "MS XP Home Edition. Der inkluderer Service Pack 1a".
Avatar billede msnilsson Nybegynder
25. marts 2005 - 19:27 #16
(Så dvs. jeg må ha' hentet SP2 fra windows update på et tidspunkt).

I øvrigt viste det sig under den ovenstående operation, at min stifinder også er blevet utroligt langsom når jeg går ind under "Denne computer", Det tager 23 sekunder hvor den søger. Har det nogen relevans i forhold til IE-problemet?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. marts 2005 - 19:37 #17
Jeg har da ikke bedt dig om at reparere IE ?????
Avatar billede msnilsson Nybegynder
25. marts 2005 - 19:43 #18
nej :) - men som jeg skrev helt i starten svarer mit problem til det som blev beskrevet i http://www.eksperten.dk/spm/597589 , så derfor prøvede jeg den løsning som blev anbefalet dér...

Anyway, nu har jeg som et eksperiment installeret Firefox, for at se om det var netværksforbindelsen eller IE den var gal med. Og der er ikke de problemer med Firefox, her kan jeg åbne et vindue uden forsinkelse, og indtaste URLer fra nye domæner. Så det må vel så være en fejl i IE?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. marts 2005 - 19:56 #19
Ja, det må jeg give dig ret i.

Prøv at opdatere med sp2 og se om ikke det hjælper.

Jeg synes aldrig det med at reparere IE hjælper. Så hellere tage skridtet fuldt ud og lave en repair af XP.
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair

Men der er en ting vi ikke har prøvet. Prøv lige at oprette en ny bruger og gør brugeren til medlem af administrator gruppen.
Det gør du i start | indstillinger | kontrolpanel | brugerkonti

Log så af og log ind på den nye brugerkonto. Check om der her er den samme forsinkelse.

Hvis der ikke er det ligger problemet i din profil
Avatar billede msnilsson Nybegynder
25. marts 2005 - 20:21 #20
Har oprettet en testbruger som administrator, det hjalp ikke - tværtimod virkede det som om problemet var værre, med længere ventetider og vinduer der næsten "frøs" når jeg klikkede på links, selvom de ikke åbnede nye vinduer...
Avatar billede msnilsson Nybegynder
25. marts 2005 - 20:22 #21
Har jeg sagt at den i nogle tilfælde slet ikke vil reagere på links -  som om den opgiver og reloader den side linket stod på i stedet...
Avatar billede msnilsson Nybegynder
25. marts 2005 - 20:44 #22
Jeg vil meget nødig reparere xp...

Hvordan skal jeg opdatere med SP2? Jeg har kørt windows update i dag, er det det du mener?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. marts 2005 - 20:53 #23
Nej, din maskine var opdateret med sp2 lige fra begyndelsen. Det kan jeg se på HiJackThis loggen, men der kan jo være gået et eller andet galt undervejs, så det er derfor jeg synes det ville være en god ide at opdatere med sp2 igen.

Den kan downloades i "løs vægt" her: http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
Husk at vælge det rigtige sprog.

Men jeg vil så også sige at når det at oprette en ny bruger ikke hjalp, er din største chance for at rette problemet, at lave den repair som jeg beskrev tidligere. Du vil ikke miste nogen indstillinger filer eller programmer, men windows vil blive geninstalleret, som om det var en helt ny installation.
Avatar billede msnilsson Nybegynder
25. marts 2005 - 21:39 #24
er i gang med at downloade - det vil tage en time...
Avatar billede msnilsson Nybegynder
25. marts 2005 - 21:54 #25
hver gang jeg logger af eller lukker, kommer der en besked om et program der ikke svarer - hpqtra08.exe - har det nogen betydning?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. marts 2005 - 22:50 #26
Det er fint du giver alle de oplysninger du opdager undervejs.

hpqtra08.exe er en af elementerne i din HP software, og man kan faktisk godt køre uden mange af de elementer uden problemer. Jeg undersøgte det på en meget svag 98'er der skulle bruge al den ram der kunne skaffes for blot at kunne køre.

Så du kan prøve at klikke start | kør, skriv msconfig og trykke enter.
På fanebladet start, fjerner du vingen i disse 4 objekter:

[HP Software Update] "C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe"
[HP Component Manager] "C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe"
HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
HP Image Zone Hurtig start.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqthb08.exe

Klik anvend og ok, genstart og se om det har hjulpet noget.

Jeg tvivler på at det vil hjælpe på problemet, men den burde blive hurtigere til at starte.

Du skal selvfølgelig ikke afbryde downloadningen af sp2 for at afprøve dette !!
Avatar billede msnilsson Nybegynder
25. marts 2005 - 23:19 #27
Det gjorde ingen forskel.

Jeg går i gang med at installere sp2.
Avatar billede kalp Novice
28. marts 2005 - 12:03 #28
msnilsson>> http://www.eksperten.dk/spm/603422 fandt vi endelig en løsning

tonnybrandt>> sorry hvis det er blevet foreslået her.. har ikke lige overblikket.
Avatar billede msnilsson Nybegynder
28. marts 2005 - 12:23 #29
Jeg kører ikke norman, så det kan ikke være problemet.

Jeg har sat processen i bero, da jeg er presset af en hård deadline :) Har installeret Firefox, og den kører som en drøm, det eneste er måske at det tager lidt lang tid at åbne programmet første gang efter genstart, men jeg kender det ikke godt nok til at vide om det er normalt. Nye vinduer og sider åbner uden forsinkelse. Så jeg kan arbejde effektivt, hvilket er det eneste vigtige lige nu :)

Når jeg har afsluttet det projekt jeg arbejder på, vil jeg forsøge første med systemgendannelsen og nulstilling af firewall, og hvis det ikke virker så geninstallation af XP og SP2.

Men det kan I ikke vente på - så tonny, smid lige et svar så får du points for dit hårde og kompetente arbejde med at finde en løsning.

Så vender jeg lige tilbage når jeg har prøvet de nævnte løsninger - det bliver først i næste uge.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. marts 2005 - 12:38 #30
Ok, her er ihvertfald svaret, og du vender blot tilbage når du igen har tid til at troubleshoote problemet.
Avatar billede msnilsson Nybegynder
28. marts 2005 - 13:08 #31
Tak :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. marts 2005 - 13:18 #32
Velbekomme og takker for point :)