Avatar billede olezen Nybegynder
24. marts 2005 - 11:47 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Partitionensammenlægning ?

Jeg har c: med 4 GB og d: med 35 GB... kan det lade sig gøre at lægge de 2 diske sammen inde fra windows ????

MVH og på forhånd tak:
Olesen
Avatar billede plx Nybegynder
24. marts 2005 - 11:52 #1
Kun hvis du ønsker at slette indholdet først
Avatar billede plx Nybegynder
24. marts 2005 - 11:53 #2
partiton magic bliver dagligt anbefalet til disse typer opgaver
Avatar billede olezen Nybegynder
24. marts 2005 - 11:55 #3
det gør ikke noget at jeg skal slette indholdet, det prog koster penge... kan man ik gøre det fra windows
Avatar billede summer Mester
24. marts 2005 - 12:02 #4
Start-Kontrolpanel-Computeradministration. Diskhåndtering
Avatar billede plx Nybegynder
24. marts 2005 - 12:03 #5
Forudsat ingen af de to partitioner er en systempartition, kan du gøre det fra diskhåndtering..

Højreklik denne computer > administerer

Hvis det er en ominstallering, kan du gøre det fra installationsprogrammet når du booter på cden
Avatar billede olezen Nybegynder
24. marts 2005 - 12:04 #6
summer! jeg menete nok man kunne gøre det derinde fra, men kan du beskrive mere præscist hvordan det gøres
Avatar billede summer Mester
28. marts 2008 - 07:58 #7
Lukketid??