Avatar billede oleeskimo Nybegynder
23. marts 2005 - 13:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Spg om drivere til HP

Hey
Har anskaffet mig en Hp pavilion a200.dk
Den har nu kørt snart 3år med en windows Xp
Og denne Xp har nu udtjænt sin værnepligt og skal udskiftes af den windows 2000 jeg har.
Jeg har dog midlertidligt ikke fået nogen driver cd, med til denne maskine , og her kommer så det jeg skal bruge hjælp til.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?lc=en&lang=da&cc=dk&dlc=da&product=359441&#¨
Under denne side , kan man finde drive til produktet , men der står ikke windows 2000 et sted :(
Håber i kan hjælpe mig med at finde nogle drivere til
Netkort,Skærmkort og lydkort , så den kan fungere optimalt , driverenede skal jo være til windows 2000.
På forhånd tak!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. marts 2005 - 13:58 #1
Prøv blot at installere maskinen uden at hente drivere først. Jeg kiggede lige efter hvilke drivere der er til xp, og der er jo faktisk ikke rigtigt nogen drivere til xp bortset fra den ac97 driver.

Så der er en ret stor chance for at windows 2000 har alle driverne indbygget i sig bortset fra audio driveren som vi så kan finde bagefter.
Avatar billede oleeskimo Nybegynder
28. april 2005 - 22:23 #2
vil lige hilse at sige at det er meget svært at få det til at kører på win2k , ;( desværer , fik det dog til at kører efter flere timers hårdkamp