Avatar billede junkerjuks Nybegynder
22. marts 2005 - 15:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan starter/administrerer jeg min mailingliste?

Jeg har modtaget lidt over 100 emails med tilmeldinger til en mailingliste, som jeg nu skal have smidt fra min webmail og over i noget der kan bruges videre.

Jeg havde forestillet mig, at copy/paste mailadr. over i en kolonne i Excel. Det jeg skal ende op med, er muligheden for, automatisk at overføre alle emailadresser fra den kolonne til semikolonseparerede bcc-modtagere i en mail. KAN Excel overhovedet det, eller skal jeg over i Acces (el. tilsvarende)? Andre forslag til at sætte det i (et simpelt) system?
Avatar billede busschou Praktikant
22. marts 2005 - 15:32 #1
Avatar billede junkerjuks Nybegynder
22. marts 2005 - 18:16 #2
Jeg gør som salig Salomon ville have gjort: lukker den ene
Avatar billede busschou Praktikant
22. marts 2005 - 18:18 #3
kender ik salomon...men kender reglerne..uanset om man er enig eller uenig med dem ;o)
Avatar billede junkerjuks Nybegynder
22. marts 2005 - 20:57 #4
??? Jeg kan ikke finde ud af at lukke den. Det er sgu så længe siden sidst. Har accepteret mit eget svar, men det ser ikke ud til at hjælpe...
Avatar billede leif Seniormester
22. marts 2005 - 22:17 #5
Du skal trykke på dit eget navn i boksen og der efter Accepter !