Avatar billede thesphinx Nybegynder
18. marts 2005 - 12:46 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Vurdering af biograf design

Jeg sidder i øjeblikket og laver nyt design til Løgstør biograf og mener selv det er bedre end det gamle, men hvad synes i?

Det gamle.: http://www.logstor-bio.dk/

Det nye.: http://web-town.dk/bio/
Avatar billede breon Nybegynder
18. marts 2005 - 12:59 #1
Jeg synes helt klart det nyeste er bedst. Det gamle virker lidt for skabelon-agtigt, hvor det nye er mere anderledes og iøjenfaldende. Dog ville jeg måske forsøge at rykke navigations kassen lidt ned, så den øverste kant matcher kanten på Aktuelle film. Det ville give nogle bedre linjer, og gøre designet mere smooth at se på.
Man kan måske også diskutere hvorvidt, rammerne om de Aktuelle film skulle være de samme som i Navigationen, eller om de skulle være mindre synlige. Det kan hurtigt komme til at virke lidt klods-agtigt.
Avatar billede thesphinx Nybegynder
18. marts 2005 - 13:07 #2
Tror jeg vil prøve at flytte lidt på boksene. Havde selv spekuleret på det, men når man kigger på det et par timer i træk bliver man en smule blind..;)
Avatar billede thesphinx Nybegynder
18. marts 2005 - 13:29 #3
Nå... Cliche er jo stabil som en klippe..;)
Tjaa, tror jeg skal anbefale dem et nyt hotel, de er nede igen igen...
Jeg har flyttet deres gamle side over på en midlertidig adresse så i kan sammenligne.

http://web-town.dk/bio1/
Avatar billede mjl Nybegynder
18. marts 2005 - 13:35 #4
En lille hurtig...

En af de flotteste sider jeg har set præsenteret her på E. længe - kanon flot - har ikke andet at sige...!!!
Avatar billede thesphinx Nybegynder
18. marts 2005 - 13:47 #5
Takker :-)
Avatar billede streetboy Nybegynder
18. marts 2005 - 15:05 #6
Hej

Syntes bedst om Bio den er varmere "er mest til pastelfarver" ;0)

flot den er til at gå til frem for den Nordisk film laver :0/
http://www.biograferne.dk/pages/standard/index.asp
den er sgu rodet
du får 8 med ----> *s*
;0)
Avatar billede thesphinx Nybegynder
18. marts 2005 - 15:53 #7
Tak for svarene.
Nu vil jeg så tage skridtet videre og begynde at kode siden.. "puhhhh" ;)
Avatar billede thesphinx Nybegynder
18. marts 2005 - 15:53 #8
--> breon
Smid lige et svar..
Avatar billede apo Praktikant
18. marts 2005 - 18:38 #9
Jeg foretrækker klart det nye design; Flot stemningsfyldt og stilet design (+ lidt nostalgi).

Stavefejl i venstre sidemenu: 'Navigaton' rettes til 'Navigation' ;-)

Apo
Avatar billede varmeskud Praktikant
18. marts 2005 - 20:50 #10
ville sige i forhold til det gamle er det kanont flot. Men nu når jeg siger i forhold. så mener jeg at det nye er rigtig fedt/flot design. Og det kan du stolt præsenter frem. tamlen op for dig :9
Avatar billede breon Nybegynder
19. marts 2005 - 00:52 #11
Jeg kan også kun sige godt arbejde.
Avatar billede thesphinx Nybegynder
20. marts 2005 - 11:02 #12
Mange tak for svarene.
Det har dog vist sig at de synes det gamle jeg lavede er meget flottere og da det jo er dem der bestemmer, kan jeg nu bruge designet til noget andet..;)
Avatar billede varmeskud Praktikant
20. marts 2005 - 11:49 #13
Wov. er de helt op-to-date med tingene?

Tak for point