Avatar billede zhb2 Nybegynder
16. marts 2005 - 00:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Lidt "Stort" kasseapparat

HEJ!

Jeg vil gerne have en til at lave et kasse apparat for mig som kan følgendne:

En database del med følgende:

Have Varegrupper, I De Varegrupper skal man kunne oprette varer med tekst og Plu nummer og ean kode..

Også et "kasse apparat program" i dette program skal man kunne bippe en streg kode ind og få varen op skærmen, og man skal kunne have mange varer på en gang.. Så skal man også kunne se hvad man har solgt osv. Dagrapport!

Og til sidst .. Det skal køre som standalone program!!

Jeg giver gerne mange flere point.. Uden at overdrive giver jeg gerne 2000/3000 point..

Og i må meget gerne tilføje mig på msn og snakke med mig!!
Avatar billede stone Forsker
16. marts 2005 - 01:55 #1
spørgsmålet er i sig selv en joke.......

nu er delphi section ikke bare et sted man bestiller et færdigt program, men vi hjælper dig gerne hvis du går fast....

hvis du vil snakke så skaf dig en hund/kat/kæreste

iøvrigt er det ikke tilladt at give eller udlove mere end 200 point.
Avatar billede perj Nybegynder
16. marts 2005 - 09:18 #2
Avatar billede zhb2 Nybegynder
16. marts 2005 - 13:34 #3
Hvor er det så man "bestiller" et færdig lavet program?
Avatar billede stone Forsker
16. marts 2005 - 14:05 #4
Avatar billede stone Forsker
16. marts 2005 - 14:06 #5
men det koster klejner, du kan evt spørge hvad det kommer til at koste---
/stone
Avatar billede zhb2 Nybegynder
17. marts 2005 - 11:56 #6
OK Tak.. Men da jeg ikke fik svar på det jeg skulle have er der ingen point..!
Avatar billede stone Forsker
17. marts 2005 - 13:13 #7
du accpt bare dit eget svar... held og lykke med dit program ss
/stone
Avatar billede zhb2 Nybegynder
17. marts 2005 - 22:14 #8
Ok Tak for hjælpen
Avatar billede borrisholt Novice
30. marts 2005 - 13:37 #9
zhb2>> hvormeget vil du betale for en færdig GENNEM testet løsning ?

Jens Borrisholt
Avatar billede thorin_deathrage Nybegynder
07. juni 2005 - 16:25 #10
hvis du skal ha noen til å lage et proram, så gå til: http:\\www.rentacoder.com der er du nesten gerentert at noen gør d for deg, men du må nok være forbered på å betale over 1000 NOK for det.. (1 NOK er mer enn 1 DKK tror jeg)