Avatar billede superdan Nybegynder
14. marts 2005 - 11:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lyd på PDA

Jeg har problemer med at få implementeret lyd i en C# applikation til en IPAQ PDA.

Er der nogen der kan hjælpe med en dll fil, klasser, eksempel kildekode eller lign, som rent faktisk virker. Der skal både kunne optages og afspilles lyd. Filformater mm. er ligegyldigt, da det skal anvendes til signalanalyse.

Jeg bruger visual studio .NET med compact framework og pocket pc.
Avatar billede anri Novice
15. marts 2005 - 13:03 #1
Check den her ud
http://www.opennetcf.org
Under namespacet OpenNETCF.Multimedia.Audio skulle du kunne finde hvad du søger..
Avatar billede superdan Nybegynder
16. marts 2005 - 09:07 #2
Thnx - jeg har selv ledt og ledt efter noget og søgt på stort set alle kombinationer af lyd og c# og net mm.

Utroligt at det ikke poppede op dér.
Det er bare super og lige det jeg manglede.