Avatar billede gurkha Nybegynder
12. marts 2005 - 18:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ixus 40 larmer

Hej experter...
Jeg har efter lange overvejelser investeret i et Canon IXUS 40 kamera, som jeg er meget tilfreds med - eneste minus er dog at jeg synes det larmer når det fokuserer - en slags hård metallisk "snerren"...Er der nogen der ved om det er normalt???

MVH Michael Jensen
Avatar billede agentorange Nybegynder
13. marts 2005 - 12:40 #1
En hård metallisk snerren er nok så meget sagt, men jeg vil give dig ret i, at Ixus kameraer generelt har et højere støjniveau end så mange andre mærker..

Men jeg synes det er til at leve med..Nu ved jeg ikke om det er et kamera i butikken du har hørt, eller om det er en kammerats kamera, men hvis støjniveauet er generende, tror jeg der er tale om en fejl
Avatar billede gurkha Nybegynder
13. marts 2005 - 14:05 #2
Det er jo et kamera jeg selv har købt. Jeh prøvede godt nok en i butikken, men der faldt jeg ikke over noget generende...så måske det bare er mig der er lidt "sensitiv" overfor mit nye køb.
Tror nu alligevel at jeg vil henvende mig dernede i morgen og forhøre mig om det kan være korrekt.

MVH Michael Jensen