Avatar billede mrscoop Nybegynder
11. marts 2005 - 16:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Webmail og hjemmedrev

Jeg står overfor den udfordring at skulle tilbyde 12-1500 studerende en mailkonto med minimum adgang til webmail og et privat dataområde hvor der kan opbevares 10mb data som de selv kan uploade, slette redigere fra dette sted.

Det skal være tilgængeligt fra en browser og mail og data håndtering skal ske fra samme sted.

Er der nogen som kan anbefale en sådan service ?

Vi har enten behov for en udbyder af denne service eller info om en sådan applikation som vi selv kan lægge på en webserver.
Avatar billede noob2003 Nybegynder
11. marts 2005 - 17:06 #1
Burde ikke være noget problem og få en udbyder til.
evt. et system der passer til jer ??

Har i nogen pris ide ??
Avatar billede krohn Praktikant
11. marts 2005 - 17:07 #2
http://desknow.com Har alle de funktioner du snakker om, pop3,der er også onlinekalender mm
Avatar billede krohn Praktikant
11. marts 2005 - 17:08 #3
Der er også dansk brugerflade
Avatar billede noob2003 Nybegynder
11. marts 2005 - 17:30 #4
mrscoop >> har du en email man kan skrive til ??
Avatar billede mrscoop Nybegynder
11. marts 2005 - 21:47 #5
Tak krohn, den kigger vi på.
Avatar billede mrscoop Nybegynder
12. marts 2005 - 00:13 #6
Noob2003 du kan kontakte mig på info@netcure.dk
Avatar billede krohn Praktikant
12. marts 2005 - 08:34 #7
Bruger den selv, til de mailhoteller/ webhoteler jeg hoster. Den er rigtig nem at sætte op, mwn til så mange en ekstern DB, jeg bruger MySql