Avatar billede henrik22 Nybegynder
26. marts 2001 - 22:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mail med Lyd

Er der nogle der kan anbefalde et program (freeware)som jeg kan bruge til at indtale beskeder med, - til en lydfile, uden at det fylder maget. Gerne 2-3 kb/sek. da jeg skal sende disse lydfiler som vedhæfte filer i en mail.
Avatar billede dana Nybegynder
26. marts 2001 - 22:40 #1
Brug lydoptageren der ligger i Windows.
Avatar billede dna Nybegynder
26. marts 2001 - 22:41 #2
Sound Recorder i windows !??! Der kan man selv vælge kvalitet... og bagefter pakker du bare de .wav til .mp3 med et program... det er nok det bedste/letteste som jeg ville vælge...

dna
Avatar billede goody-goody Nybegynder
26. marts 2001 - 22:41 #3
http://www.goldwave.com

er et godt program til at optage/redigere din lyd i.
Du kan også vælge mange forskellige formater, når du gemmer den, for mindst mulig størrelse
Avatar billede oskar Nybegynder
26. marts 2001 - 23:49 #4
http://www.themusiclover.com/program.html finder du programmet Jet-Audio (8 Mb). Det er freeware og det kan det hele, blandt andet optage direkte til mp3 format.

Avatar billede henrik22 Nybegynder
27. marts 2001 - 09:43 #5
Tak for hjælpen