Avatar billede thytho Nybegynder
08. marts 2005 - 22:11 Der er 2 kommentarer

nokia 7650I

Er der nogen der ved hvordan jeg kan få min Nokia 7650I ti og lade være med og gemme mine sendte SMSser? SENDT-BAKKEN bliver hurtigt fyldt op, og det er irriterende at skulle tømme den hele tiden.

Håber nogen kan hjælpe.

tak :)
Avatar billede jimsim Nybegynder
08. marts 2005 - 23:05 #1
1    Find "Mappen Sendt"

Tryk på Menu-tasten.
Find Beskeder, og tryk på Joysticket.
Tryk på Valg.
Find Indstillinger, og tryk på Joysticket.
Find Mappen Sendt, og tryk på Joysticket.

2    Gem sendte besk.

Find Gem sendte besk., displayet viser nu den aktuelle indstilling (Ja eller Nej).
Tryk på Joysticket, for at ændre indstilling.
Avatar billede thytho Nybegynder
09. marts 2005 - 09:50 #2
Hej

Jeg har prøvet som du skriver, men menuen har ikke et punkt hvor jeg kan vælge ja/nej til og gemme sendte beskeder?

Hvad for en telefon har du?