Avatar billede veromoda Nybegynder
08. marts 2005 - 09:47 Der er 2 kommentarer

Min musik på min hjemmeside

Hej EKSPERTER

Jeg har iøjeblikket min musik liggende på hjemmesiden http://mitzie.mymusic.dk/ medn kunne godt tænke mig at lægge den ud på min egen hjemmeside www.mitzie.dk som jeg er ved at lave færdig.

Men hvordan lægger jeg min mp3 fil derud og hvordan skal sådan en kode se ud?

Jeg håber i kan hjælpe.

Venlig hilsne
Mitzie.
Avatar billede b_ball Nybegynder
08. marts 2005 - 14:04 #1
Du kan bare linke til filen sådanne: <a href="min.mp3">Download min mp3</a>
Avatar billede dj_uncas Nybegynder
17. maj 2005 - 21:34 #2
Du kan også lave nogen tricks med noget serverside programmering, så brugere ikke kan se hvor på domænet filerne ligger. F.eks. kunne linket så se således ud: <a href="download.asp?sang=min.mp3">Download min mp3</a> og download.asp:

<%
Response.Redirect "/sange/" & Request.QueryString("sang")
%>

Jeg har aldrig leget med den slags serverside, men du kan jo spørge i f.eks. ASP, ASP.NET eller PHP forummet!