Avatar billede magtvest Nybegynder
07. marts 2005 - 20:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

DownLoade Animerede Smileys !

Hi !! Nogle der ved hvor jeg kan downloade animerede Smileys til Msn Gratis?
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. marts 2005 - 20:43 #1
Avatar billede magtvest Nybegynder
07. marts 2005 - 22:02 #2
Yo John du skulle nok havde skrevet det som et svar istedet for !! kan ikke faa de der smileys til at virke !!!! virker skummelt !!
Avatar billede magtvest Nybegynder
08. marts 2005 - 16:00 #3
Hmm det her kommer jeg vist ingen vejne med !!
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. marts 2005 - 20:02 #4
nå...
Det kunne jo være jeg havde flere bud...
Avatar billede magtvest Nybegynder
08. marts 2005 - 20:13 #5
Det kan jeg jo ikke bruge til noget vis du ikke kommer med dem !!
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. marts 2005 - 20:23 #6
Og jeg kan jo ikke hjælpe når du lukker spørgsmålet...
Avatar billede magtvest Nybegynder
08. marts 2005 - 20:36 #7
Sry dude ... Det gik bare for langsomt og da jeg saa havde en diskosion med min bror blev jeg sur (gg) og tog Pointne tilbage :-( Saadan gaar det  nogle gange ... SurRQv ......... Peace Out ------> Vh Mag!
Avatar billede smarken Nybegynder
17. juni 2005 - 00:01 #8
lige en kommentar :
Ovennævnte link fører til smileycentral, og når "gratis-produktet" installeres får man automatisk deres søgefunktion med (som ikke kan fravælges).
derudover virker det ikke rigtigt hvis ikke den du snakker med også har produktet installeret, hvilket man så bliver bedt om at opfordre sine venner til at gøre ...
"Human virus" kalder jeg den slags markedsføring af deres søgemaskine.

Man har dog den mulighed at man kan gemme de smileys man kan li' og installere den rigtig via man egen installations funktion.
... så kan man jo efterfølgende afinstallere deres skod-produkt ;-)