Avatar billede clause2 Nybegynder
07. marts 2005 - 18:28 Der er 12 kommentarer

Outlook vil ikke sende flere mails

Hej

Jeg har et kunde kartoteks program, hvor jeg har nogle mail adresser, jeg skal nu have sendt mail ud til samtlige af disse kunder ca 400, og har fået dem kopieret over i en gruppe i Outlook, adresserne står listet i Bcc feltet og er rigtigt adskilt. Men når jeg så vil sende sker der intet. Er der nogen der ved om der er begrænsninger her eller hvad kan dette skyldes

på forhånd tak..

claus
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. marts 2005 - 18:51 #1
Blot et bud..O)
er alle dine kunder i adresse kartoteket..?..og kan du så ikke trykke "send til alle"..?
hvis outlook ekspress kan du måske bruge dette program ?http://www.all4you.dk/FreewareWorld/links.php?id=9317

ellers kunne der godt være en begrænsning, men jeg kunne forestille mig at det mere var hvis en bruger har en fyldt mailboks.??
Avatar billede clause2 Nybegynder
07. marts 2005 - 19:04 #2
Hej

Det er ikke OutLook Express, jeg bruger men det er måske underordnet, er der et sted hvor man kan se disse begrænsninger.

mvh

claus
Avatar billede clause2 Nybegynder
07. marts 2005 - 19:48 #3
kan hele systemet gå ned når der sendes så mange mails af gangen ?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. marts 2005 - 19:49 #4
Kan ikke lige finde noget..O/

men hvis alle dine kunder er i adrs. kartoteket, burde det være muligt.. med -send til alle-
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. marts 2005 - 19:50 #5
hvis det gør, så er der sikkert andet galt.. som feks. en blæser der ikke virker korrekt..??
Avatar billede leif Seniormester
07. marts 2005 - 20:48 #6
Nu siger sker der intet, dvs. når du trykker Send sker der intet ?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. marts 2005 - 20:49 #7
hvis du har alle adresser i fek.s et tekstdokument kan du prøve med ca. 100, og se hvad der sker..??
Avatar billede clause2 Nybegynder
09. marts 2005 - 06:35 #8
Findes der specielle programmer der kan styre en sådan udsendelse af nyhedsbreve, kan det skyldes en enkelt forkert mail adr. - ????
Avatar billede leif Seniormester
09. marts 2005 - 07:09 #9
Man kan lave brevfletning i Word, så sender du 400 mails i stedet for 1 !
Avatar billede clause2 Nybegynder
11. marts 2005 - 19:39 #10
har arbjedet lidt med at flette dem ind fra word hvilket kunne være løsningen, men findes der billige programmer/løsninger der kan klare denne opgave...???
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. maj 2005 - 19:31 #11
hvad er så løsningen..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. maj 2005 - 17:55 #12
vær sød at lukke spm´let..O)