Avatar billede nfspower Nybegynder
26. marts 2001 - 16:00 Der er 21 kommentarer og
4 løsninger

Er deignet okay

Ja, ser min side ud af noget. Her om 2-3-4 uger skulle den gerne være fuldstændig færdig. Der kommer en chart så man kan se de bedst placeret nfs side.
Den er altså ikke færdig, men om 5 uger giver jeg point og der skulle den gerne være oppe at køre på fuld skrue
26. marts 2001 - 16:02 #1
der er fed ;-)
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
26. marts 2001 - 16:02 #2
Adresse??????????
Avatar billede Trine Nybegynder
26. marts 2001 - 16:02 #3
Link?
26. marts 2001 - 16:03 #4
Avatar billede aneez Nybegynder
26. marts 2001 - 16:03 #5
jeg ér med på et link hehe
Avatar billede blood Nybegynder
26. marts 2001 - 16:05 #6
Jeg har en ting at sige om den!!

Den er KEDELIG at se på
Avatar billede aneez Nybegynder
26. marts 2001 - 16:06 #7
hmmm... jeg syntes nu designet ligner eksperten.dk\'s lidt for meget efter min smag :))
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
26. marts 2001 - 16:07 #8
Den er sgu rigtig sej :-)

9@13
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. marts 2001 - 16:09 #9
Noget af det vigtigste for en webside er at eksponere den for brugerne, det bør du nok arbejde lidt mere på!
*lol*

URL?
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. marts 2001 - 16:10 #10
www.nfs-power.f2s.com findes... er det den?
Avatar billede Trine Nybegynder
26. marts 2001 - 16:24 #11
Jeg synes den er lidt kedelig. Den er for tam, hvis man kan sige det sådan. Der er ikke meget POWER over den side. Du mangler noget smukt, smart og passende grafik til siden, og den der baggrund du har i toppen er ikke særlig smart.

Jeg er næsten sikker på, at du kunne give den lidt mere POWER. Prøv med lidt flere farver, for det vil gøre den en del mere spændende at se på. En lidt mere smart menu vil gøre underværker.

Den virker for 4-kantet, man savner nok noget der IKKE er 4 kantet, noget der skiller sig lidt ud. Og der er for meget blåt på siden, du skal ikke vare bange for at knalde lidt flere farver på.

De der farve-forløb du bruger til dine menu overskrifter er lidt for kedelige. Det er nok igen det med farvevalget.

Du burde have en bund på siden, som du har en top. Den virker meget tung for oven. Der er for meget luft fra din nederste tekst-linie i midten til bunden, og det er sikkert pga. alle de der chart/rating-dimser. En god ide, når man har så mange menupunkter som du har, er at dele den op, så der er menupunkter både i venstre og højre side.

Men du har da absolut en brugbar hjemmeside, som jeg vil give karakteren 8@13

Trine / Misskat
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. marts 2001 - 01:58 #12
http://www.NFS-POWER.F2S.COM vises slet ikke i Netscape4.7 vinduet er rent sort. (vist fordi der er rod i dine <table > og </table> kommandoer)

I IE4 kan den ses, som de andre også siger, jævnt kedelig medmindre man er drøn-interreseret i NFS (det er et computer racerbil spil ikke?)

menuen i venstre side er lovlig høj. Kunne du ikke flytte alle de der chart-logoer (det øverste vises forresten som dødt billede) et andet sted hen. Eller endnu bedre: Smide dem væk; de nytter kun hvis man er i de øverste 10, og koster uforholdsmæssigt meget servertid at loade.

mvh JakobA
Avatar billede nfspower Nybegynder
27. marts 2001 - 06:45 #13
Jeg overgiver mig, jeg fjerner 3 af charterne. Men farverne får i mi9g ikke til at skifte, fordi hvis i kigger på andre Need For Speed sider, så ligner de meget hianden. Det skal min ikke.
Men kig nu lige hvordan siden udvikler sig i løbet af 3-4-5 uger OKAY!!
Avatar billede master_nemo Nybegynder
27. marts 2001 - 18:36 #14
......  hmmm www.nfs-net.dk er bedre...lær lidt af ham.... lidt flere farver måske
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. marts 2001 - 19:41 #15
angående  http://www.nfs-net.dk/
så kan jeg hverken se siden i NS6 eller IE4.
i NS4.7 kommer en side frem med tynd hvid skrift der nærmest forsvinder i den sorte bund.
Pas på ikke at lære alt for meget af det sted :-))
Avatar billede nfspower Nybegynder
27. marts 2001 - 22:02 #16
Jeg laver kun min side i IE 5.0+, fordi de fleste der besøger mig bruger dette. men jeg har tænkt lidt på farverne. Jeg siger det igen: kig nu lige hvordan siden udvikler sig i løbet af 3-4-5 uger OKAY!!
Avatar billede techno_dk Nybegynder
28. marts 2001 - 15:44 #17
Nu da det er mig der er webmaster på http://www.nfs-net.dk, så ville jeg jo godt lige være med, da min side jo også er ved at blive blandet ind i der her.

--> jakoba
Nu er min side jo optimeret til IE 5.0 og der over, og Netscape der ved jeg godt at den ikke virker, men det er noget med FreePaq\'s IQ-bar der går ind og ødelægger den når den skal ses i Netscape, den virker ihvertfald når jeg ser den i Netscape 4.7 og 6 over PWS.

-->nfspower
Jeg synes dit design er meget bedre end det du havde før så, dit nye design får 9@13, og det glæder mig at jeg nu kan prale af danmark\'s største bil database til NFS4 ;)
Avatar billede nfspower Nybegynder
28. marts 2001 - 16:58 #18
Techno_dk
Jeg høvler dig ned med min bil base når jeg er færdig. Nok har jeg kun 3 biltyper med, men hvis du vidste hvor mange biler jeg har fundet, så brækker du dig !!!!!!!!
Avatar billede master_nemo Nybegynder
28. marts 2001 - 17:04 #19
*LÅÅÅÅÅÅL* pede hvis han taler sandt må du tage dig sammen...men NFSPOWER TAG DIG I AGT!!! JEG HAR SKAM OGSÅ FUNDET EN DEL TIL NFS_NEt.DK og kan være stolt af selv at kunne lave biler så techno får nogle unike biler kun til hans side så  *LLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLL* POWER DUDE :o)
Avatar billede techno_dk Nybegynder
28. marts 2001 - 17:20 #20
--> nfspower

Du høvler mig ned med træ bil mærker ???

ehhhh, Jeg tror ikke lige at Mercedes, Porsche og Ferarri har lavet over 450 forskellige modeller. Og husk, hvis du skal have danmarks største samling af biler skal de vel også ligge på din egen server, ellers er det jo bare link-samling :)
Avatar billede techno_dk Nybegynder
28. marts 2001 - 17:22 #21
En anden ting er jo hvis du bare linker, kan jeg jo også downloade dem og lægge dem ud på min server, du har jo ikke copyright på dem. :)
Avatar billede techno_dk Nybegynder
28. marts 2001 - 18:08 #22
NU ken jeg kraftedme heller ikke stave

træ = tre :)
Avatar billede nfspower Nybegynder
28. marts 2001 - 20:00 #23
Techno_dk

Hvor mange mennesker kender du vil download 450 biler. Ingen af Need For Speed spillene kan tage over 99 biler. Så hva fanden!!
Og desuden er Mercedes,Ferrari og Porsche de mest downloadet på min side.
Avatar billede nfspower Nybegynder
28. marts 2001 - 20:04 #24
Og desuden der folk ud til bedre at kunne lide min side, i følge Chart.dk =)
Sorry, ikke for at gøre nogle kade af det !!
Avatar billede techno_dk Nybegynder
28. marts 2001 - 20:29 #25
--> nfspower

Jeg kender ingen der vil downloade 450 biler, men folk er forskellige, så derfor er det godt at have et stort udvalg, det er måske ikke alle der synes Mercedes, Ferrari og Porsche er verdens fedeste biler. Jeg ved godt at de mærker er mest downloadet, sådanne er det også på min side, og jeg synes da også at Mercedes er verdens fedeste bil ellers ville jeg jo ikke have mercedes\'er over det hele på min side.
Og så \"høvler\" du jo ikke mig ned hvis ikke du har flere biler.

Ang. Chart
...så er det lidt svært for mig at holde mit gennemsnit oppe når FreePaq stort set er nede hver anden dag, og når siden er oppe har jeg ca. 50 - 60 besøgende om dagen :)

Men lad nu ikke dette spm. blive en krig mellem os to, det var jo dit design der skulle bedømmes :)