Avatar billede sonybodyguard Nybegynder
05. marts 2005 - 14:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Albatron 6600GT fryser/går koldt i spil

Ja, har et kæmpe problem med det kort, og har samme spørgsmål kørene http://www.hardware-test.dk/oc/forum.asp?mode=traade&id=169973&emneID=4 , men der ved de det ikke.

Håber der er nogen der har haft samme problem, og fundet ud af hvad man skal gøre, for jeg fatter det godt nok ikke lige.

Hvis jeg spiller NFU2 nu fx. så kan jeg kun køre 800*600 ved meget små detaljer, og hvis jeg går op, så går kortet dødt :s

Prøvede at installere 2k på en anden hd (Bruger Xp nu), og installerede Nvidia drivere til skærmkortet til aller sidst, og der virkede NFU2 fint i 1024 og de højeste detaljer mener jeg det var, men ved 1280 gik den død igen.

Har lige købt ny PSU (Be quiet 450W), og det hjalp ikke, så det er noget driver noget.

Systemet er : NF7-S V.20 2400+ Mobile ( 2ghz pt.)
Corsair XMS 1024mb dual ram
Albatron 6600GT.
Avatar billede dragonknight Juniormester
05. marts 2005 - 14:37 #1
Kan man sige, at ved lavt RAM resource forbrug virker det tilsyneladende, men stort RAM forbrug går den ned ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
05. marts 2005 - 14:42 #2
Har du haft CPU'en afmonteret ?
Avatar billede sonybodyguard Nybegynder
05. marts 2005 - 16:44 #3
Det er ikke computeren der går ned, det er grafikkortet som går døddt, og trækker systemet med ned.
Avatar billede sonybodyguard Nybegynder
05. marts 2005 - 21:58 #4
Ja. Er for to timer siden fandt jeg fejlen, da jeg tvang mig selv til at kigge i manualen, og der stod noget om ekstra power, så kiggede lige på kortet, og ja, der skulle sku ekstra strøm til det :s Nu virker det som det skal, og jeg fandt selv ud af det :D Weee.