Avatar billede hmoeller Nybegynder
05. marts 2005 - 14:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til kabel melle router og accesspoint

hej
Har lige investeret i et trådløs Linksys Access Point. Men da jeg glad og from kommer hjem og vil sætte kablet i min router ZyXel Prestige 650R-31 fra CyberCity går det op for mig, at der bag i routeren ikke er flere "tommehuller"!!

Hmmm stor skuffelse. Hvad gør jeg? Hvordan får jeg koblet access pointet sammen med routeren?

På forhånd tak..

henrik Møller
Avatar billede leif Seniormester
05. marts 2005 - 14:42 #1
Igennem en switch , Så der går en ledning fra Routeren op i Switchen, en ledning fra Switchen og i din computer og en til AccessPointet.
Avatar billede hmoeller Nybegynder
05. marts 2005 - 14:43 #2
ok en switch er løsningen..
Har du et forslag til mærke og model..?
Avatar billede leif Seniormester
05. marts 2005 - 14:44 #3
Kan købes fra ca. 100,- og opefter.
Avatar billede leif Seniormester
05. marts 2005 - 14:44 #4
Til hjemmebrug vil jeg gå ned i Fona eller lign. og tage den der står på hylden !
Avatar billede hmoeller Nybegynder
05. marts 2005 - 14:45 #5
så det betyder faktisk intet hvilket mærke det er.. den skal bare fordele signalet?
Har den sin egen strømforsyning?
Avatar billede leif Seniormester
05. marts 2005 - 14:46 #6
Den har sin egen strømforsyning.

Igen til hjemmebrug, mener jeg det kan være lige meget !
Avatar billede hmoeller Nybegynder
05. marts 2005 - 14:48 #7
tak for hjælpen
Avatar billede leif Seniormester
05. marts 2005 - 14:51 #8
Ikke for noget, men kan jeg lokke dig til at kigge på dine åbne spørgsmål og enten give en tilbage melding og sørge for at lukke spørgsmålet ?

http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=hmoeller&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede hmoeller Nybegynder
05. marts 2005 - 18:20 #9
Hej igen

Tak for hintet det var jeg ikke helt klar over, men jeg vil straks gøre det..
Avatar billede hmoeller Nybegynder
05. marts 2005 - 18:22 #10
men hvordan gør jeg??
Avatar billede leif Seniormester
05. marts 2005 - 18:28 #11
Her kan du trykke på mit navn så det bliver blåt og trykke accepter !

I de andre skal du enten acceptere deres svar eller selv ligge et med begrundelse om hvorfor du selv tager pointene og acceptere dette. Er der flere som skal have point kan du holde Ctrl nede og samtidig vælge dem som skal have og derefter trykke Accepter.

Læs også gerne på http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede hmoeller Nybegynder
05. marts 2005 - 18:31 #12
sådan eller hur

kan ikke se der sker det helt store
Avatar billede leif Seniormester
06. marts 2005 - 02:52 #13
Det der sker er at du sørger for at spørgsmålet svar står som accepteret, så andre kan se du har fået svar dom du kunne bruge på dit spørgsmål.