Avatar billede kh-radio Nybegynder
03. marts 2005 - 13:16 Der er 2 kommentarer

Hej er der nogen der lige har tid til se på denne hijack log fil

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\brsvc01a.exe
C:\WINDOWS\System32\brss01a.exe
C:\WINDOWS\System32\wymst.exe
C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_01\bin\jusched.exe
C:\ACER\PSM.EXE
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\asgag.exe
C:\WINDOWS\System32\realplay.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Acer\Desktop Manager\admtray.exe
C:\WINDOWS\shch.exe
C:\WINDOWS\System32\wregistry.exe
C:\WINDOWS\System32\sysmsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\MSRSS.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
C:\Program Files\Windows FormatAd\WinForm.exe
C:\WINDOWS\System32\wregistry.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\WINDOWS\System32\MSRSS.exe
C:\Program Files\Windows FormatAd\WinFormKeep.exe
C:\Programmer\Acer\Desktop Manager\admServ.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\wkcalrem.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\hijackthis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer,SearchURL = http://searchmiracle.com/sp.php
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://searchmiracle.com/sp.php
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://global.acer.com/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://GLOBAL.ACER.COM/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://searchmiracle.com/sp.php
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.google.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = proxy.wanadoo.dk:8080
R3 - URLSearchHook: (no name) - _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)
O2 - BHO: &EliteBar - {28CAEFF3-0F18-4036-B504-51D73BD81ABC} - C:\WINDOWS\EliteToolBar\EliteToolBar version 59.dll
O2 - BHO: &EliteSideBar - {ED103D9F-3070-4580-AB1E-E5C179C1AE41} - C:\WINDOWS\EliteSideBar\EliteSideBar 08.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\system32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_01\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MPS] C:\ACER\PSM.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Microsofts media] winmplayd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [msnmsg] C:\asgag.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Realplayer One] realplay.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplScan] msc32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [admtray.exe] "C:\Programmer\Acer\Desktop Manager\admtray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Sms System32] SmsSystem32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [antiware] C:\windows\system32\elitegdl32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SvcH0st] C:\WINDOWS\shch.exe /i
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Windows Storage Machine Service] winms.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Windows Registry Service] wregistry.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MsWindows SysDate] sysmsvc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MicroSoft Remote Secure Service] MSRSS.exe
O4 - HKLM\..\Run: [*windows update] wymst.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Windows FormatAd] C:\Program Files\Windows FormatAd\WinForm.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsofts media] winmplayd.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Realplayer One] realplay.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [NvCplScan] msc32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [HLL Data Parameter] hllcxpa.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Yahoo Messenger] YPager.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [Sms System32] SmsSystem32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft Windows Storage Machine Service] winms.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft Windows Registry Service] wregistry.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [MsWindows SysDate] sysmsvc.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [MicroSoft Remote Secure Service] MSRSS.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [*windows update] wymst.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Sms System32] SmsSystem32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NvCplScan] msc32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [HLL Data Parameter] hllcxpa.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MicroSoft Remote Secure Service] MSRSS.exe
O4 - HKCU\..\Run: [*windows update] wymst.exe
O4 - HKCU\..\RunServices: [HLL Data Parameter] hllcxpa.exe
O4 - Startup: Microsoft Office-start.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA.EXE
O4 - Startup: Microsoft Hurtig søgning.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\FINDFAST.EXE
O4 - Global Startup: Microsoft Works Calendar Reminders.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://GLOBAL.ACER.COM/
O15 - ProtocolDefaults: 'http' protocol is in My Computer Zone, should be Internet Zone
O16 - DPF: {15AD4789-CDB4-47E1-A9DA-992EE8E6BAD6} - http://static.windupdates.com/cab/AgeVerifier/ie/bridge-c24.cab
O16 - DPF: {771A1334-6B08-4A6B-AEDC-CF994BA2CEBE} (Installer Class) - http://www.ysbweb.com/ist/softwares/v4.0/ysb_regular.cab
O20 - Winlogon Notify: igfxcui - C:\WINDOWS\SYSTEM32\igfxsrvc.dll
O23 - Service: *windows update - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\wymst.exe
O23 - Service: Hardware Monitoring Program (ADMService) - OSA Technologies Inc - C:\Programmer\Acer\Desktop Manager\admServ.exe
O23 - Service: BrSplService (Brother XP spl Service) - brother Industries Ltd - C:\WINDOWS\System32\brsvc01a.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: NvCplScan (MsCplScan) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msc32.exe" -netsvcs (file missing)
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: SCA (Service Control Application) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SYSTEM.EXE
O23 - Service: Sms System32 (Sms Systems) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SmsSystem32.exe" -netsvcs (file missing)
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
Avatar billede arlet Juniormester
03. marts 2005 - 13:23 #1
tjekker den nu
Avatar billede arlet Juniormester
03. marts 2005 - 13:24 #2
Hent og kør CWSHredder herfra: http://www.arlet.dk/special.htm
genstart

Hent og kør denne scanner fra Kaspersky : http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe
Sæt flueben i følgende: Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende: All local drives og Scan all files
Og så trykker du på Scan Clean

genstart og ny hijackthis log