Avatar billede laysen Nybegynder
02. marts 2005 - 13:29 Der er 5 kommentarer

Logoer søges, Få Gratis Tshirt med tryk

Hej Alle

Her har i mulighed for at "score" en gratis Mens/Lady Rib tshirt med eget tryk på....

Det vi søger er sjove enkelte logo som skal trykkes på tshirts.

Krav til logoer :

Logo skal leveres i Adobe Illustrator format (vektoriseret)
Logo vil blive trykt i hvid da alle tshirts er sorte

Tshirts med logo skal bruges i nyopstartet webbutik som ventes klar sidst i marts.

Alle sjove logo modtages og dem som vi vælger ud vil få tilsendt Rib shirt med deres tilsendte logo på. Jo flere jo bedre.

Yderligere vil vi kunne linke til Jeres evt. website under samarbejdspartnere.

Vi glæder os til at se hvad i kan tilbyde...
Avatar billede spe Nybegynder
02. marts 2005 - 13:41 #1
Kan du sige lidt mere om hvad konceptet er?
Sjov kan jo være mange ting afhængig i hvilket kontekst det indgår.
Hvad er målgruppen?
Avatar billede laysen Nybegynder
02. marts 2005 - 15:23 #2
Målgruppen vil helt klar være unge mennesker da selve tshirt er en model som henvender sig til unge.
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. marts 2005 - 12:16 #3
Det vil sige vi skal lave noget til jer "gratis" og derefter skal i tjene på det. Det lyder jo som et af de højeste niveauer i Virksomhedsøkonomi. Noget i har brugt lang tid på at studere eller ?

For en t-shirt er ikke noget der bringer smør på mit brød, det klart i kan jo tillade jer at tage et stykke brød med tandsmør, men for mig at se er der en eller anden forvridning i denne sammenhæng, eller ?
Avatar billede laysen Nybegynder
06. marts 2005 - 16:41 #4
Sådan kan man også se på det...
Avatar billede niklasnedergaard Nybegynder
31. marts 2005 - 20:03 #5
Har ikke illustrater:( men kan jeg ikke bare aflevere det i .gif fil??

Mvh.
Niklas Nedergaard