Avatar billede th-thomsen Nybegynder
02. marts 2005 - 12:22 Der er 14 kommentarer

JEg er sur.. windows xp er træls, med hjælp & support

Hej jeg har et stort problem, jeg bliver mobbet i skolen, og når jeg har skrevet store rapporter, så kommer mine klasse "kammerater" og trykker på windows tasten og f1 og så holder de den nede i lang tid, og så går den bare amok, hvordan kan jeg få det fjernet :( hjælp :'(

hilsen Michael hjælp mig :*'(
Avatar billede th-thomsen Nybegynder
02. marts 2005 - 12:27 #1
hjælp mig :)
Avatar billede kalp Novice
02. marts 2005 - 12:31 #2
Du ødelægger ikke keyboardet ved at pille F1 tasten af imens du arbejder
Avatar billede kalp Novice
02. marts 2005 - 12:32 #3
dvs. fysisk
Avatar billede kalp Novice
02. marts 2005 - 12:32 #4
hvis du smart lille du en tegnestift på dens plads:o)
Avatar billede th-thomsen Nybegynder
02. marts 2005 - 12:44 #5
Det er en skole computer.. hvordan goer jeg ?? er vildt ked af det kan man afinstallere hjaelp og support :'(
Avatar billede fommy Nybegynder
02. marts 2005 - 12:46 #6
Du kan evt. slå Windows tasten fra. Det gør du ved at gå i Start, trykke på kør og skrive regedit.

Herinde finder du HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Keyboard Layout

Og hvis denne nøgle ikke eksisterer, opretter du den.
Navn: Scancode Map
Data Type: REG_BINARY
Værdi: 00000000000000000300000000005BE000005CE000000000

Copy/paste evt. herfra for at være sikker på at værdi er nøjagtig magen til.
Så er det i hvert fald slut med at bruge Win+F1 =)
Avatar billede kalp Novice
02. marts 2005 - 12:49 #7
Du tager fat i F1 tasten og hiver den af.. forsigtet hehe.. den burde ikke gå i stykker af det og er lige til at trykke på igen
Avatar billede th-thomsen Nybegynder
02. marts 2005 - 12:52 #8
hey kalp din hvalp.. jeg vil da ikke ødelægge tastaturet din lille fede PIK :D

er du da bare helt hjernedød eller bare max dum
Avatar billede kalp Novice
02. marts 2005 - 12:59 #9
th-thomsen sygt nok.. kalp betyder netop hvalp på arabisk:o)

Ps. jeg er hjernedød... men med mange aktive hjerneceller!
Avatar billede th-thomsen Nybegynder
02. marts 2005 - 13:00 #10
det vidste jeg godt ;) jeg pjatter bare :) du er en god dreng ;)
Avatar billede lonepeter Novice
02. marts 2005 - 13:03 #11
Hvad F* er det lige der gør at maskinen spadser helt ud når man gør som beskrevet, er der nogle der ved det?
Avatar billede th-thomsen Nybegynder
02. marts 2005 - 13:07 #12
ja du gør det forkert :D
Avatar billede th-thomsen Nybegynder
02. marts 2005 - 13:07 #13
og det der med regedit virker ikke :'(
Avatar billede lonepeter Novice
02. marts 2005 - 14:32 #14
Du kan da bare installere et program hvor du kan omdefinere de forskellige tasters betydning sådan at windowstasten eksempelvis bliver til et A eller noget helt andet...

Du kan f.eks. bruge nedenstående

http://www.tucows.com/preview/277836.html