Avatar billede kieler1234 Nybegynder
28. februar 2005 - 12:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Valg af fladskærm

Hejsa!
Jeg står og skal til at købe en fladskærm, men hvilket mærke eller model skal jeg vælge?
Har kigget lidt på en Samsung SyncMaster 710 TM, men har ikke den store forstand på hvad man skal kigge efter...
Prisen skal helst ikke overstige 3000 kr
På forhånd tak
Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
28. februar 2005 - 20:08 #1
Det kommer an på hvad den skal bruges til. Hvis det meste er til spil er det responstiden og hvilket panel der sidder i, du skal kigge mest på, men hvis den skal bruges til at se film på, så er det kontrastforholdet der er det vigtigeste.
Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
02. april 2005 - 02:44 #2
Kan du ikke komme med noget feedback eller lukke spørgsmålet?
Avatar billede kieler1234 Nybegynder
15. september 2005 - 10:38 #3
Beklager jeg har ikke været herinde længe, men kom med et svar, så får du dine point.. Beklager ventetiden!
Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
15. september 2005 - 17:32 #4
Det gør jeg så :)

Har du så fundet en eller hvordan gik det?
Avatar billede kieler1234 Nybegynder
18. september 2005 - 20:43 #5
Fino :)

Nej ikke endnu, men hvis jeg køber bliver det en samsung tror jeg :)
Men pengende er ikke helt til det for tiden desværre ;)