Avatar billede stevenrahbek Nybegynder
28. februar 2005 - 01:44 Der er 2 kommentarer

rettigheder på mailboxe

Jeg har en fælles mailbox som PT kun har rettigheder til en person. Nu er det sådan at alle brugerne skal kunne se denne mailbox og mails ind den. der er over 250 undermapper - med tilhørende undermapper osv...:o(

Hvad kan jeg gøre uden at skulle ta vær enkelt mappe og tildele rettigheder til at alle brugerne?

Og uden at smide den i public folders....

Steven
Avatar billede pempem Nybegynder
28. februar 2005 - 19:50 #1
Du skal logge på en maskine som den bruger postkassen tilhører, starte Outlook og sætte dine personer ind som stedfortræder med rettigheder nok. (Funktioner, indstillinger, stedfortræder)Derefter skal du højreklikke på selve indbakken og vælg egenskaber, her burde der være et sikkerheds faneblad og her giver du dem også rettigheder nok.
Avatar billede stevenrahbek Nybegynder
01. oktober 2005 - 23:42 #2
takker