Avatar billede arppra Nybegynder
27. februar 2005 - 23:34 Der er 1 kommentar

Hjælp til Creative Nomad Muvo

Jeg har ejet denne mp3-afspiller i et par år og indtil nu har den virket upåklageligt.

Problemet er som følger; efter at have tilsluttet mp3-afspilleren til computerens USB-port, kan jeg pludselig intet ligge over på mp3-afspilleren. Computeren er i stand til at finde harddisken, men når jeg går ind under egenskaber for mp3-afspilleren, står den til at have en størrelse på 0 byte. Derfor er jeg hverken i stand til at fomatere haddisken eller foretage fejlfinding.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at løse dette problem?
Avatar billede kalp Novice
27. februar 2005 - 23:37 #1
Den lyder lidt død! Ved fejlfinding mener du vel at scandisk ikke fungere? for det var oplagt! har du mulighed for at tilslutte den en anden pc så kan du hurtigt udelukke at det bare er din computer den er galt med.

Men du siger selv du har haft den i et par år og det er trods alt en lille sag den der:)