Avatar billede jonas-r Nybegynder
27. februar 2005 - 21:05 Der er 3 kommentarer

brænder der ikke vil brænde iso filer

hey jeg har lige downloadet mandreke(linux) og vil meget gerne brænde den den på en dvd(jeg bruger deepburner)så skriver den  WEITER ERROR (illegal request (command sequence error)) min brænder virker ellers fint til alt andet og skiven virker også, ja jeg har inda brændt iso filer før dog ikke på dvder
Avatar billede boozo Nybegynder
28. februar 2005 - 01:21 #1
prøv et andet brændeprogram :-) Nero, Alcohol 120% hvis ikke de kan brænde filen ud vil jeg mene der er sket en fejl under download og at filen dermed er beskadiget.
Avatar billede jonas-r Nybegynder
28. februar 2005 - 09:31 #2
er nero alcohol gratis for jeg gider altså ikke ud at bruge penge
Avatar billede boozo Nybegynder
28. februar 2005 - 10:19 #3
Nero kan hentes i en trial version her http://www.nero.com/en/nero-prog.php