Avatar billede snebaer Novice
25. februar 2005 - 23:24 Der er 7 kommentarer

Musen fryser

Hvorfor fryser min mus i windows XP home edition rigtig tit - det er utrolig irriterende, og det er både mens jeg sidder og arbejder og når den står stille for en tid.
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
25. februar 2005 - 23:26 #1
Har du prøvet at skifte batteri'er
Avatar billede snebaer Novice
25. februar 2005 - 23:28 #2
Ja :-) indtil flere gange......
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. februar 2005 - 23:32 #3
jeg har været ude for at et program som Norton System går ind og afbryder for musen.
Avatar billede snebaer Novice
25. februar 2005 - 23:36 #4
Jeg har Norton anti-virus på pc'en
Avatar billede off-line Nybegynder
25. februar 2005 - 23:36 #5
Hvad er det for en mus? Har du prøvet at downloade en ny driver fra producenten?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
26. februar 2005 - 00:27 #6
Hvis det er en optisk, kan du prøve at køre på noget andet underlag end du er vant til, det kan tit gøre en forskel. Og ja, prøv som gotfred med en nyere driver.

Ellers drop musen, og få dig en med kabel - dem kan man da stole på ;o)
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2005 - 11:49 #7
Prøv at sluk for firewall og antivirusprogram.
Prøv med ad-aware (alle kneb gælder).
Eller afinstaller mus og geninstaller igen.
Det er et af de små problemer, der med mellemrum gør os allesammen vanvittige, så det er altid vældig spændende, hvad spørgeren kommer frem til.