Avatar billede koehler Nybegynder
24. februar 2005 - 15:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

indsæt hyperlink i outlook 2003

Jeg sidder her på en computer med Outlook 2003, og vil gerne indsætte et hyperlink i min mail til en fil på fælles-drevet!

Dette klares fint med:
<file://\\drev\navn\mappe\filnavn.xls>
eller med indsæt fil, hvor jeg så vil vælge indsæt som hyperlink!

SPM: Computeren ved siden af, kan ikke se "indsæt som hyperlink" i listen ved indsæt fil... og kan heller ikke indsætte ved at skrive den selv samme linie som jeg.

Hvorfor kan dette "indsæt som.." punkt ikke ses, eller hvorfor kan jeg på den anden computer ikke indsætte disse?

(begge kører office 2003)
Avatar billede articfruit Nybegynder
24. februar 2005 - 15:54 #1
hvad med genvejen ctrl+i virker den?
Avatar billede koehler Nybegynder
24. februar 2005 - 15:58 #2
jeg har engelsk sprog... hvilket giver "italic" :p hvad hedder "crtl+i" på engelsk eller tysk?
Avatar billede articfruit Nybegynder
24. februar 2005 - 16:05 #3
hmm... hvad står der af genvejstast ud for hyperlink i den outlook hvor det virker?
Avatar billede koehler Nybegynder
24. februar 2005 - 16:17 #4
der står ikke noget ud for..
Avatar billede articfruit Nybegynder
24. februar 2005 - 16:26 #5
prøv med ctrl+h eller ctrl+l (L)
Avatar billede koehler Nybegynder
24. februar 2005 - 16:28 #6
nope...du'er ikke på nogen af dem!
Avatar billede koehler Nybegynder
24. februar 2005 - 17:15 #7
:p har selv fundet ud af det... det virker kun hvis e-mail formatet er sat til Rich-text, hvis der er valgt "HTML" virker det ikke :D

NB: rich-text i e-mails forever! :o)