Avatar billede mettepigen Nybegynder
24. februar 2005 - 01:10 Der er 2 kommentarer

Hvordan ophæver jeg blokeringer for programmer?

for et par dage siden kørte jeg en virus-scan med norton anti-virus, og der tror jeg, at jeg er kommet til at sige ja til at blokere for MSN messenger. Der kom et pop-up vindue hvor der stod noget med at computeren forsøgte at skabe forbindelse til msn og så var der tre valgmuligheder, hvoraf den ene var "anbefalet".
Idag kom jeg så til at lave endnu en blokering, da jeg åbnede Limewire. der kom igen et vindue op hvor der stod noget med at prøvede at skabe en forbindelse hvor der var en mellemrisiko, og om jeg ville blokere. det kom jeg så til at trykke ja til. jeg har prøvet at ændre det ved at sige ja til at dele mine filer i Itunes, men programmet vil stadig ikke downloade, og bliver ved med at stå og lede efter forbindelse.

hvordan kan man hæve disse blokeringer??
Avatar billede icecube Nybegynder
24. februar 2005 - 06:31 #1
Hvis du går ned i proces linien nederst til højre, burde du kunne finde dit norton antivirus / firewall, som det lyder til at være her. Her burde du så kunne højreklikke, og gå ind i noget a la options og se en liste og programmer du har blokeret, og så er det bare at fjerne det herfra :)
Avatar billede mettepigen Nybegynder
24. februar 2005 - 15:45 #2
tro mig, det har jeg prøvet. og ingen af delene har hjulpet... min msn skriver et nummer efter meddelsen om at den ik kan skabe forbindelse. nummeret er: 80072ee7

aner ik hva jeg skal gøre. kan jeg evt. få hjælp der hvor computeren er købt?