Avatar billede magtvest Nybegynder
23. februar 2005 - 21:10 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Gratis Anti Spyware!

Hi !!  Er der en af jer der hved hvor jeg kan downloade et super godt gratis Anti spyware program !! Paa forhaand tak --------> Hilsen Magnus!
Avatar billede kalp Novice
23. februar 2005 - 21:12 #1
Avatar billede kalp Novice
23. februar 2005 - 21:12 #2
Avatar billede boxer Nybegynder
23. februar 2005 - 21:14 #3
Jeg har prøvet rigtig mange programmer af den slags og jeg er blevet rigtig glad for et af de programmer der er i kalps link. Spybot Search and Destroy kan varmt anbefales.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. februar 2005 - 21:15 #4
Et rigtigt godt et jeg selv kører med:
http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/default.mspx

Inkluderer normal scanner men også real time protection, er gratis for private brugere og vil vedblive at være gratis efter at beta perioden er udløbet.
Avatar billede kalp Novice
23. februar 2005 - 21:17 #5
TonnyBrandt>> Vi linker til det samme;)
Avatar billede magtvest Nybegynder
23. februar 2005 - 21:20 #6
Damn i er hurtige :-) Tar lige et stykke tid fQr jeg for kigget al det igemmen --------> da jeg ikke selv er saa hurtig :-) Men tak skal i have !!!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. februar 2005 - 21:20 #7
kalp > Det ved jeg. Men du anbefaler jo ikke nogen af dem. Derfor lagde jeg mit svar alligevel.
Avatar billede kalp Novice
23. februar 2005 - 21:20 #8
ok
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. februar 2005 - 21:29 #9
<kalp>: Det er rart at der også er nogen (andre) der anbefaler/henviser til denne [Windows AntiSpyware] - jeg bruger den selv mange steder...
Avatar billede kalp Novice
23. februar 2005 - 21:33 #10
majsmarken>> ja jeg siger også bare ok.. kunne være han ikke havde bemærket vi linkede til det samme.
Avatar billede magtvest Nybegynder
23. februar 2005 - 21:39 #11
Hmm kan jeg bruge de programmer naar jeg kun har Windows 98 ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. februar 2005 - 21:41 #12
Ja
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
23. februar 2005 - 22:14 #13
Iflg. microsoft understøttes Windows 98 ikke af det nye antispywareprogram.
Avatar billede doodoo Novice
23. februar 2005 - 22:16 #14
Avatar billede kalp Novice
23. februar 2005 - 22:17 #15
bennylarsen står der direkte at det ikke understøtter windows98 ? eller er det bare noget du tror fordi den ikke er listed under med i operativ systemer den understøttes i?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. februar 2005 - 22:21 #16
Her er siden hvor det står:
http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/requirements.mspx

Jeg kunne ellers have svoret at jeg havde set den i en 98 HiJackThis log
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
23. februar 2005 - 22:27 #17
Det skulle ikke undre mig, om den virkede på trods af, hvad Microsoft oplysninger. Men de vil jo gerne have udryddet windows 98, så det kan da godt være, jeg skulle prøve den alligevel.
Avatar billede kalp Novice
23. februar 2005 - 22:30 #18
Jeg er helt enig med bennylarsen!! hvorfor skulle man nævne 98 mere hehe eller WinME for den sags skyld hehehe
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
24. februar 2005 - 00:05 #19
Nu har jeg prøvet mikrosofts antivirus på windows 98, den bliver desværre afvist i installationsprocessen.
Avatar billede ejvindh Ekspert
24. februar 2005 - 09:26 #20
Jeg ved godt at det også er nævnt i Kalp's link til spywarefri, men jeg synes alligevel det er værd at understrege at det kan være godt at supplere både spybot og Microsoft Windows AntiSpyware med spywareblaster og spywareguard:
http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html
http://www.javacoolsoftware.com/spywareguard.html

Disse programmer hjælper med at forhindre at spywaren overhovedet kommer ind. Spybot har godt nok også Teatimer og immuniserings-værktøjer, men programmøren anbefaler selv at man supplerer med spywareblaster.
Avatar billede sorenbs Nybegynder
24. februar 2005 - 13:23 #21
Til lidt information kan jeg fortælle at artiklen her holder sig kritisk ti ms antispyware:
http://www.eksperten.dk/artikler/623
Avatar billede majsmarken Nybegynder
25. februar 2005 - 10:47 #22
PS: Hvis du virkelig skal svine din maskine til - for at 'afprøve' værktøjet så smut til nogle af de sider som nævnt her:
http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=234946
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
25. februar 2005 - 10:59 #23
>> majsmarken. Chokerende læsning!
Avatar billede magtvest Nybegynder
26. februar 2005 - 01:03 #24
Har fQst lige fattet hvordan man Accepter et svar !! (ggg) ja tog sin tid :-) Jeg giver pointne til Doodoo fordi han/hun kom med det svar som kunne bruges ... Spybot viste sig at vere det (maaske eneste) program som jeg kunne bruge !!! det slettet alt det som jeg ikke selv kunne smide ud :-)) Hurra Hurra Hurra Hurra .... men tak til jer alle sammen for go stil :-) -------> Mvh Mag!
Avatar billede kalp Novice
26. februar 2005 - 01:05 #25
Det bare i orden...

Spybot ligger dog også under det link jeg smed.
Avatar billede magtvest Nybegynder
26. februar 2005 - 01:13 #26
Sry Klap ... saa jeg fQst for 2 minuter siden :-( (lige efter at jeg skrev) det link var saa uoverskulligt at jeg ikke kunne finde ud af det .... er jo lidt Noob :-) Doodoo's link var meget lige til ... var os derfra jeg fik det .. men gav dig super karma igaar saa jeg haaber at du overlever :-) Mvh ---> Mag !!
Avatar billede kalp Novice
26. februar 2005 - 01:26 #27
Jaa selvfølgelig overlever jeg :)