Avatar billede teknikeren Nybegynder
22. februar 2005 - 12:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Driver, microfon og winamp?

Hey ,
Mig og en af mine venner er begyndt at lave sådan en lille "radio" hvor vi laver alle mulige sjove indslag og sådan.. Jeg bruger ikke Shoutcast, da jeg ikke kan lave servere med min internetudbyder ( :o( )..
Derfor er vi begyndt at lave "radio" på forskellige chat-programmer med microfon, men problemet er, at når vi spilller vores forudindtalte indslag, bliver vi nødt til at smide højttaleren over til microfonen, og det er ikke så fedt, da man samtidig kan høre os snakke i baggrunden. Derfor tænkte jeg om man kunne få et program der tog inputtet fra f.eks. Winamp og lagde det ud som en driver, som man så kunne vælge som microfon i f.eks. skype :) Og hvor der eventuelt var en "Push-To-Talk" knap, lidt ligesom shoutcast, bare på en "driver" i stedet for en server :)

Håber i kan forstå mig :P

//Dencker
Avatar billede proman Nybegynder
28. november 2005 - 18:14 #1
Kender ikke nogle :o)

Men hvorfor kan du ikke bruge shoutcast server for din internetudbyder? :S
Er det TDC du har?
Avatar billede teknikeren Nybegynder
19. februar 2011 - 13:40 #2
Gammel tråd