Avatar billede craft Nybegynder
21. februar 2005 - 17:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan finder jeg password til min router?

I forbindelse med noget portforwarding har jeg brug for at finde det password, som skal indtastes, når man indtaster sin IP-adresse i sin internetbrowser. Der er et 4-cifret tal, og jeg har prøvet det før. Dengang var det bare 1234, men det virker ikke mere.

Min router er en ZyXel ZyWall - det er det eneste, der står på den. Den er leveret med TDC ADSL, og der er indbygget firewall i den. Meget mere ved jeg  ikke om den.
Avatar billede exutable Nybegynder
21. februar 2005 - 17:11 #1
Hmm jeg tror du skal proeve at reset/restart den!
Avatar billede craft Nybegynder
21. februar 2005 - 18:55 #2
Det gjorde jeg engang, men med det resultat, at jeg ikke kunne komme på nettet, og så måtte jeg have TDC ud of fikse den. Så det gør jeg ikke igen. Men ellers har du ret: Det virkede :)
Avatar billede craft Nybegynder
26. februar 2005 - 12:33 #3
Lukker.