Avatar billede michael-msi Nybegynder
21. februar 2005 - 12:33 Der er 4 kommentarer

Word autokorrektion ønskes ikke installeret.

Jeg vil høre hvordan man fjerner eller indstiller Word til ikke at poppe op med om den skal installere autokorrektur hele tiden , jeg bruger Word uden autokorrektur  da det passer bedst uden med det jeg laver, så jeg er ved at blive tosset på at den hele tiden kommer frem og spørger om den skal installeres.

Gode forslag modtages med glæde.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. februar 2005 - 14:06 #1
Jeg mener dette vil virke:

Funktioner -> Autokorrektur -> Autokorrektur -> Fjern flueben i "Udskift teksten under skrivning"
Avatar billede michael-msi Nybegynder
21. februar 2005 - 14:14 #2
Udmærket forslag, men den har jeg fjernet for længst for at undgå inst. autokorrektur uden resultat.    Men tak for interressen.
Avatar billede falster Ekspert
21. februar 2005 - 14:43 #3
Så vidt jeg kan se på Google, slås flere med det. Kan du ikke blot installere det (én gang) og så slå det fra?
Avatar billede michael-msi Nybegynder
21. februar 2005 - 15:41 #4
falster , det prøver jeg , tak og giver svar tilbage.