Avatar billede etomsen Nybegynder
19. februar 2005 - 20:44 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hp psc 2110 + usb

Kan i hjælpe mig
Hvad gør jeg forkert for jeg kan ikke få printeren installeret

usb controller er ikke installeret og jeg kan ikke finde en driver til com.

chipsæt er via
Avatar billede peet49 Nybegynder
19. februar 2005 - 20:49 #1
Har du enablet USB i bios?
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. februar 2005 - 21:28 #2
du skal se i din brugsanvisning, HP anbefaler sikkert at tilslutte den til en USB, som sempron skriver skal USB selvfølgelig været enablet.

Når du har fået USB på plads vil jeg anbefale dig, nøje at følge install.anvisningen fra HP, så skal det nok gå.
Avatar billede etomsen Nybegynder
19. februar 2005 - 21:43 #3
ja men hvis jeg nu ikke kan få usb til at køre hvor henter jeg en driver til usb controller.
den er enable i bios!!
kører med win xp pro
når jeg vil installere printeren skriver den at den mangler en fil hpzr 3207 og den kan jeg ikke finde på cdén
Avatar billede dach Nybegynder
19. februar 2005 - 21:54 #4
jeg har haft en 2110 indtil for ½ år siden. Installationen var meget hissig med at printeren ikke måtte tilsluttes, før inst. bad om at få den tilsluttet.

Det kræver selvfølgelig at dine USB er kørende, som de andre skriver til dig. Har du ikke andet USB grej, du kan tilslutte, for at se om portene virker?
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. februar 2005 - 22:13 #5
når jeg skal installere min HP G55 så skal usb stikket ikke være tilsluttet computeren eller også skal printeren være slukket.
Herefter installerer jeg driverne fra CD'en, genstarter computeren og i Windows tilsluttes printeren USB, printeren tændes og man får en besked om at der er fundet en ny hardware.
Når det er ovre skal printeren virke.

HP plejer at være meget nøjagtige mht. installation og tilslutning af printeren.
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. februar 2005 - 22:18 #6
XP plejer normalt at have driverne, også til USB, indbygget.
Avatar billede etomsen Nybegynder
21. februar 2005 - 21:47 #7
jeg har installeret driveren manuel til usb controlleren og fandt selv filen hpzr 3207. Så nu virker den

tak for hjælpen alle!!
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. februar 2005 - 22:23 #8
ja, men det var da herligt, ja HP kan sommetider drille.
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. marts 2006 - 10:03 #9
Takker for pointene..
Avatar billede peet49 Nybegynder
10. marts 2006 - 10:05 #10
Selv tak.