Avatar billede ostergaard Nybegynder
19. februar 2005 - 01:06 Der er 1 løsning

link i portal til record

jeg har lavet f.eks. kunder, ordre, to-do´s etc. i forskellige FMpro7 databaser
Jeg har derefter lavet et layout i en fil, opbygget med portaler, der henter informationer fra disse databaser og viser f.eks. de aktive ordre i en liste
Er det muligt at lave links direkte fra portalen ind til den givne record i den givne database? f.eks. ved tryk på jobnr. eller sag? dette for f.eks. at se detaljer på sagen
Avatar billede finn-l Nybegynder
24. juni 2005 - 04:40 #1
Den er heldigvis ganske simpel at lave; Du laver en knap på din portallinje og vælger knapfunktion (Button  i Formatmenuen), og vælger funktionen "Go to related record".