Avatar billede vandpibe Nybegynder
17. februar 2005 - 01:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Programindstillingsproblemer på et Prosonic TV ctv 28 cts

Hej IT-hoveder!
Dette er ikke et spørgsmål om IT, men om et brugt TV jeg lige har anskaffet mig. Og selvfølgelig uden manual....

Det drejer sig om et TV af mærket Prosonic CTV 28 CTS.

Problemet er at jeg ikke kan indstille kanalerne. Når jeg trykker menu på fjernbetjeningen kan jeg vælge mellem følgende menuer: Lyd-indstilling, Billed-indstilling, Andre indstillinger og Programtabel.

Hvordan søger man kanaler og hvordan bruger man menuen Programtabel?

Det lyder nok fjollet mit spørgsmål, men jeg synes at jeg har prøvet alt muligt!

På forhånd tak!
Avatar billede missasj Nybegynder
01. november 2005 - 11:49 #1
Jeg har et tv af samme mærke og model, så jeg er interesseret i om du har fået svar, da jeg heller ikke kan finde ud af det.

MVH
ASJ
Avatar billede jdavid Nybegynder
14. november 2005 - 21:09 #2
Hej med Jer.
Jeg har siddet og rodet lidt med samme fjernsyn og er kommet frem til følgende;
Menuknappen holdes nede i tre sekunder. Herefter kommer oversigten over kanalerne frem, dog en lidt mere avanceret udgave end den man ser hvis man trykker på den gule knappå fjernbetjeningen. Hvis man trykker en gang til på menu knappen, så kommer installationsmenuen frem og kanalerne kan indstilles.

Håber I kan bruge svaret!

/Jan