Avatar billede pinden2002 Nybegynder
15. februar 2005 - 20:44 Der er 7 kommentarer

ram problemer

hej har sat 400 mhz ddr ram i min computer, men den fryser af og til, skal der ændres noget i bios eller kan com ikke køre med dem???
Avatar billede articfruit Nybegynder
15. februar 2005 - 20:49 #1
burde ikke betyde noget... lyder til at der måske kan være en fejl på dem...
Avatar billede pinden2002 Nybegynder
15. februar 2005 - 20:50 #2
tror ikke de fejler noget, har 2 x 256 mb har haft dem begge i og det er det samme...
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2005 - 20:57 #3
Nu skal du ikke afvise forslag når du ikke aner hvor problemet ligger ;)

Test dem, enten ved at køre med 1 ramklods ad gangen eller med memtest86: www.memtest86.com
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2005 - 20:58 #4
+ svar er forbeholdt dem der hjælper - hvis du ved en fejl kommer til at acceptere eget svar, skal du jo oprette spørgsmålet igen :)
Avatar billede pinden2002 Nybegynder
15. februar 2005 - 20:58 #5
jeg afviser ikke, har kørt dem hver for sig, problemet er det samme...
Avatar billede pinden2002 Nybegynder
15. februar 2005 - 20:59 #6
men tak, prøver at teste dem....
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2005 - 21:01 #7
Så kør det testprogram jeg linkede til.

Desuden savner jeg lidt feedback her: http://www.eksperten.dk/spm/538766

og alle dine andre åbne spørgsmål savner vist også lidt feedback.

(Folk der stiller spørgsmål og ikke vender tilbage er ikke i så høj kurs her på exp.dk - nu er du informeret :D )