Avatar billede jdlindstroem Nybegynder
15. februar 2005 - 17:51 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvordan gemmer min min chatvens displaybillede fra MSN?

Hejsa,

En chatven har et ret sjovt billede som displaybillede.

Jeg vil gerne gemme billedet på min harddisk, så jeg kan se det, når vi ikke chatter over MSN.

Med andre ord, det billede som man ser oppe i højre hjørne vil jeg gerne kunne se i en pictureviewer, således at jeg ikke behøver at chatte med min ven for at se billedet.

Min ven vil ikke sende det til mig for at drille mig. Og jeg vil gerne drille igen og 'hugge det' *S*
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. februar 2005 - 17:52 #1
du kan bruge printscreen og taget et screenshot derefter klippe det ud i et billedebehandlings program
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. februar 2005 - 18:01 #2
Hvad siger/gør HøjreMusseTast på billedet ?
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. februar 2005 - 18:03 #3
majsmarken - det er ikke muligt :)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. februar 2005 - 18:58 #4
... bare et gæt...
Avatar billede jdlindstroem Nybegynder
15. februar 2005 - 19:10 #5
printscreen? Hvordan dumper man et skærmbillede til en fil, som jeg kan redigere? Vil jo ikke have billedet i s/h på papir *S*
Avatar billede kawsper Nybegynder
15. februar 2005 - 19:13 #6
Jeg ved at aMSN kan (findes både til Linux og Windows) der højreklikker du bare på personens billede.

For at dumpe det så trykker du på Print Screen og åbner det program du vil have det i og trykker Ctrl+V.
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. februar 2005 - 19:14 #7
du trykker på printscreen kanppen på tastaturet.

Åbner paint eller et andet billedbehandlingsprogram.

Så har du hele skærmen, så klipper du det lille billede ud og gemmer vupti :)
Avatar billede jdlindstroem Nybegynder
15. februar 2005 - 23:43 #8
kawsper> aMSN? Hvad er det? hvor er der et link til det?

TripleX>Der sker ikke noget som helst når jeg trykker printscreen-knappen, skal man slå den til?

Majsmark>man kan ikke højreklikke på billedet

Tak for jeres antrengelser, håber at vi når frem til et svar.
Avatar billede leif Seniormester
15. februar 2005 - 23:45 #9
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. februar 2005 - 23:48 #10
når ud har trykket på den, skal du gå ind i paint, og sige sæt ind ( ctrl+V )
Avatar billede jdlindstroem Nybegynder
17. februar 2005 - 13:55 #11
Leif og Kawsper>Hmmm. har hentet Amsn - nu er det endnu værre - jeg kan hverken se mit eget displaybillede eller dem jeg snakker meds med Amsn
Avatar billede henneman Nybegynder
02. marts 2005 - 12:04 #12
Der findes et program der hedder
SnagIT med dette kan du stjæle og opdate fra webcam,,,

prøv
Avatar billede smarken Nybegynder
17. juni 2005 - 00:08 #13
der findes oxo dette lille smarte program :
http://www.mirekw.com/winfreeware/mwsnap.html
-og man kan gemme det direkte fra programmet.