Avatar billede gaestgiveren Nybegynder
15. februar 2005 - 17:33 Der er 1 kommentar

button problem

Hej eksperter.

Jeg har følgende knap:

Up: Et stille billede Billede

Over: Billede bevæger sig, og sidste frame er en stop() for at den ikke skal gentage sig selv

Down: Billedet skulle meget gerne bevæge sig tilbage til sin gamle plads men istedet for at den går glidende tilbage som jeg har lavet i dens animation går den bare straks tilbage til Up

Hvad gør jeg galt ?
på forhånd tak
Avatar billede lyden Nybegynder
15. februar 2005 - 17:50 #1
Jeg tror du skal lægge dit Mclip for sig, & ikke i knappen's states.

Læg dit eller dine Mclip for sig & start & stop dem fra knappen.

MvHLyden