Avatar billede lazy_warrior Nybegynder
15. februar 2005 - 13:19 Der er 1 løsning

load af certificate fra byte()

Hejsa
Jeg ahr en p7b fil, der er en signatur. Jeg vil gerne have denne hentet ind i hukommelsen som en x05Certificate, jeg får dog at vide når jeg prøver at indsætte byte() af filen i konstruktøren:

"Inputdata kan ikke kodes som et gyldigt certifikat."

Skal der gøres noget bestemt ved byte() inden det indlæses i x05Certificate objektet?

Hvorlees kan man egentlig få en base64 tekst streng fra en X05Certificate ?

/Kristoffer
Avatar billede lazy_warrior Nybegynder
23. februar 2005 - 15:01 #1
ingen svarer åbenbart