Avatar billede pheromaster Nybegynder
23. marts 2001 - 18:40 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Chat....

Nogle som der gider lave en chat til mig, eller ved hvor jeg kan downloade en chat som der kan :
\"Se brugere som der er online\"
\"Skrive smileyer\"
\"Give en anden bruger en højere/mindre status\"
\"Skrive med farver\"
\"Se Brugerens ip adresse , der skal man have admin og chatking som status\"
\"De statuser som der skulle være der er :
Normal, Coadmin, Admin, Chatking.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
23. marts 2001 - 18:43 #1
tror du selv det for 500 point ?

Download easychat på www.netcoders.dk
Avatar billede data2k.dk Nybegynder
23. marts 2001 - 18:46 #3
brug søg funktionen her på eksperten og se om der er noget der passer til det du ønsker.
skriv

chat

eller lignende
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
23. marts 2001 - 18:46 #4
Avatar billede pheromaster Nybegynder
23. marts 2001 - 18:56 #5
bjarne-b > Hvis jeg sætter pointsne op.. Så vil du gerne ik?

Jeg gider IKKE have en som der er downloadet !!!!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
23. marts 2001 - 18:57 #6
pheromaster -> Fat det, du kan ikke få lavet alt for point.
Avatar billede pheromaster Nybegynder
23. marts 2001 - 18:57 #7
Og den der easychat virker af lorten til... der kommer en masse fejl med MySql osv
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
23. marts 2001 - 19:04 #8
pheromaster -> Men kom frem med nogle $$$$$ så er jeg sikker på du kan få en god chat
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
23. marts 2001 - 19:06 #9
Jeg har en udemærket char eller 2 jeg kan sende til din email...

/Michael
Avatar billede pheromaster Nybegynder
23. marts 2001 - 19:07 #10
Bjarne BEKHOJ - hvor mange $$$$$ skal du have?
Avatar billede pheromaster Nybegynder
23. marts 2001 - 19:07 #11
mikromus@sol.dk
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
23. marts 2001 - 19:08 #12
2500,-
Avatar billede pheromaster Nybegynder
23. marts 2001 - 19:08 #13
kokkedreng - Med hvor man kan :
Se brugere som der er online
Skrive smileyer
Give en anden bruger en højere/mindre status
Skrive med farver\"
Se Brugerens ip adresse , der skal man have admin og chatking som status
De statuser som der skulle være der er :
Normal, Coadmin, Admin, Chatking
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
23. marts 2001 - 19:09 #14
Sendt...;O)

/Michael
Avatar billede pheromaster Nybegynder
23. marts 2001 - 19:09 #15
2500?????????????????????????????????????
Er du vimmer????????????????

Avatar billede bjarke-b Nybegynder
23. marts 2001 - 19:11 #16
pheromaster -> Er du vimmer ? Du tror du kan få asp programmering for nogle point som man ikke kan bruge til en skid.
Avatar billede pheromaster Nybegynder
23. marts 2001 - 19:18 #17
kokkedreng - INGEN AF DEM virker::
Avatar billede pheromaster Nybegynder
23. marts 2001 - 19:20 #18
HVAD??????????????????

HVEM FANDEN GJORDE SÅDAN SÅ JEG ACCEPTEREDE HANS SVAR?????????? *GrrrrR*

SKOD EKSPERTEN.DK
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. marts 2001 - 21:25 #19
kokkedreng:> ka jeg ikke få en kopi ? (selvom ingen af dem virker .. kan jo være at pheromaster bare ikke lige har sat dem op korrekt måske)

pheromaster:> \"Og den der easychat virker af lorten til... der kommer en masse fejl med MySql osv\"
Det er en værre gang lort at lukke ud! For det første bruger EasyChat v2.1 IKKE mySQL men Access og den eneste fejl der er, er en mindre JavaScipt fejl jeg snart retter...
Avatar billede pheromaster Nybegynder
23. marts 2001 - 21:29 #20
tdaugaard - Gider du så prøve at sende den RIGTIGE EasyChat til mig??? Så har jeg åbenbart downloadet en \"kopi\" med en masse fejl !!!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. marts 2001 - 21:31 #21
bjarke-b:> nogle folk tror sku de kan få hele verden for en bøjet 25-øre ;-(
Avatar billede mouzey Nybegynder
23. marts 2001 - 21:31 #22
Gi\'r tdaugaard ret :-(
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
23. marts 2001 - 21:32 #23
tdaugaard -> Ja, tror sq jeg vil begynde og boykotte de store opgaver herinde, sådan noget som chatte, forums og andet.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. marts 2001 - 21:32 #24
pheromaster:> hvis du har hentet den fra www.asp.dk/www.netcoders.dk så har du den nyeste, og der er kun e´t par få småfejl (Den javascript jeg nævner, en enkelt der gør chatten langsom hvis en chatter poster noget i retning af 6K og lidt til ...)

Burde du forresten ikke være slettet !? Jeg synes at have set admin skrive at du var slettet!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. marts 2001 - 21:35 #25
mouzey:>bjarke-b:> nemmerlig :-) der skal sku nogle $$$ på bordet.

Som folk sikkert har bemærket (hvis ikke er det fordi de er blinde *g*) så er det laaang tid siden at jeg har lavet noget \"stort\" for point.. simpelthen fordi at man hos de rigtige mennesker kan få betaling for at lave sådanne ting istedet .. og jeg kan trodsalt ikke betaler regninger med Eksperten point ;o)
Avatar billede pheromaster Nybegynder
23. marts 2001 - 21:35 #26
tdaugaard - Jo.... men.... Gad du sende den nyeste version af EasyChat til mig over mail?

mikromus@sol.dk
Avatar billede mouzey Nybegynder
23. marts 2001 - 21:38 #27
tdaugaard > ikke for at være uhøflig, (kald det hvad du vil) men....

Hvad skal man egenligt med så mange points her på eksperten.dk?
Avatar billede mouzey Nybegynder
23. marts 2001 - 21:48 #28
tdaugaard?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. marts 2001 - 21:51 #29
phereomaster:> du HAR den nyeste .. !
mouzey:> *S* tjae ... spørg mig ikke :o)
Meeeen faktisk så har jeg jo opnået mig en flot 3 plads :o)
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
23. marts 2001 - 21:51 #30
test...
Avatar billede mouzey Nybegynder
23. marts 2001 - 21:55 #31
tdaugaard > Jeg fatter ikke at folk vil snyde, bare for at komme på top 10 listen.. for det kommer man da aldrig når man snyder..
FOrdi at der er A-L-T-I-D en eller anden som opdager snydetricet på en eller anden måde ;o)
Avatar billede mouzey Nybegynder
23. marts 2001 - 22:16 #32
Tdaugaard?