Avatar billede thesphinx Nybegynder
14. februar 2005 - 10:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af web-town.dk

Jeg har i et stykke tid brudt mit lille hoved med hvordan mit nye design skulle se ud. Jeg har indtil videre fået kodet det meste af forsiden.

Hvad synes i om det indtil videre?
Siden er testet i IE og Firefox. Skulle i sidde med andre browsere og opdager en fejl må i endelig sige til.:)

http://www.web-town.dk/ide5/default.asp
Avatar billede xozzi Nybegynder
14. februar 2005 - 10:42 #1
Ser rigtig godt ud.. kan ikke se nogle fejl nu, men da det også kun er forside og alle links bare referere "#" er det også lidt svært :)

Grafikmæssigt ser det også godt ud (bedre end jeg selv kunne gøre)..

Helt sikkert en side jeg kommer til at bruge når jeg laver hjemmesider (efter hvad jeg kan se på forsiden er det også scripts.. :))

og så lige et spørgsmål:P
Hvad koster et template .. ca?
Avatar billede xozzi Nybegynder
14. februar 2005 - 10:44 #2
Havde ikke set de små tutorails.. men de er da også fine :) helt sikkert noget en nybegynder kunne bruge til noget..
Avatar billede thesphinx Nybegynder
14. februar 2005 - 10:49 #3
Takker..:)

Ja der mangler en masse sider, men jeg koder på livet løs, så der dukker flere og flere sider frem efterhånden.

De forskellige templates er ikke fastlagt prismæssigt, det kommer til at afhænge meget af hvor meget grafik og kode der kommer til at være på dem. Men det bliver ikke en formue..;-)
Avatar billede thesphinx Nybegynder
20. februar 2005 - 13:21 #4
Ikke flere kommentarer til siden..??