Avatar billede pablopablo Nybegynder
12. februar 2005 - 21:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dual view

Hejsa...

Jeg sidder ved en Medion pc...yeps en af den fra aldi ;) godt nok en lidt ældere model (2.6GHz)...

Jeg vil sende billedet over på et tv, men jeg benytter "klon" eller dual view so andre måske vil kalde så, ja så kommer indholdet i mediaplayeren ikke med...? Dvs. skrivebordet og alle div. handlinger i windows kan man fint førlge med i...men når man åbner mediaplayeren og sætter en film på, ja så kører filmen KUN på pc'en ....jeg kan KUN få filmen til at køre på tv'et ved at gøre således at signalet KUN bliver sendt til tv'et og det er jo ikke særligt smart, idet tv'et står langt fra pc'en og derfor kan man ikke længere navigere rundt i windows...:)

Nogle gode forslag...? Det er en RADEON 9600 128mb....

Mvh. PabloPablo
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
12. februar 2005 - 22:35 #1
Hvad program bruge rdu til at se det på?? Mit win amp skal jeg have det over på mit TV og så trykke fuld skærm så laver den det der over... men eller er skal du lige ind i indstillinger og lave dit TV til skærm nr1... og din comp skræn til nr2..

Hvis du trykker egenskaber ude på skriveboret og så ind under indstillinger kan du trykker 2 flue ben til det første er udvid skærm og den anden er den du skal have fat i Brug denne skærm som primær skærm...

DU skal self. husker at trykker på skærm nr2 først )
Avatar billede heltfin Nybegynder
14. februar 2005 - 13:56 #2
Sæt den til klon
Avatar billede taisnissen Nybegynder
15. februar 2005 - 17:11 #3
Har selv haft det samme problem, men jeg fixede det bare ved at skifte primær skærm til TV'et. Jeg bruger dog GeForce, der er en funktion til at bruge den sekundære skærm (TV'et) til fullscren video, så når man spiller en film minimeret for eksempel, vises den på TV'et.
Avatar billede pablopablo Nybegynder
15. februar 2005 - 18:42 #4
Hej igen...undskyld jeg har været lidt langsom om at skrive igen, jeg fandt løsning...jeg sidder dog ikke længere ved den pc...men der er en knap, hvorpå der står noget med "klon"...under et faneblad som hed noget med layers...eller noget i den duer...og dér var der 3 forskellige indstillinger, og når man valgte en indstilling som hed "Ens", ja så blev billedet 100% ens på både tv og pc....MEN det kunne godt nok have været lidt mere brugervenligt, idet det ikke er på samme faneblad hvor man sætter klon-funktionen til...
Avatar billede pablopablo Nybegynder
26. august 2005 - 00:00 #5
...