Avatar billede Kim Johansen Nybegynder
11. februar 2005 - 01:29 Der er 11 kommentarer

DVD afspiller søges.: Men hvad er godt til prisen

hej jeg skal bruge en dvd afspiller.

jeg har forstærker med 5.1, DTS og det hele.

jeg skal bare bruge en dvdafspiller som understøtter det samme, altså 5.1 udgange så der er en udgang til hver højtaler og ikke kun en stereo udgang til 5 højtalere.

og så må den selvfølgelig godt understøtte div. formater som divx og mp3

håber nogen kender til dette emne.

MVH Kim Johansen
Avatar billede forpuleren Nybegynder
11. februar 2005 - 08:27 #1
mit bud ville være en Pioneer DV 470-K eller lidt dyere Pioneer DV 575A-K -k er den sorte model man kan få dem i en billigere ud gave som er sølv altså -s de begge har divx
Avatar billede forpuleren Nybegynder
11. februar 2005 - 08:32 #2
priser:
Pioneer DV 470-K  1.199 kr
Pioneer DV 470-s    950 kr
Pioneer DV 575A-K  1.849 kr
Pioneer DV 575A-s  1.259 kr
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2005 - 09:28 #3
skal det være billigt og statig have 5.1 og lysleder osv og alle formater så united de er billige og kan gøres kodefri gratis
Avatar billede Kim Johansen Nybegynder
11. februar 2005 - 13:52 #4
hvad bruger i selv??

altså jeg har en pioneer vsx-409rds forstærker, og vil gerne have en dvdafspiller som har 5 udgange en til

Vfront
Hfront
Center
Vbag
Hbag

grunden til jeg spørger er fordi jeg ikke ved så meget om det da jeg købte en af de første dvd afspillere og har ikke haft andet

og ja det må gerne understøtte det hele som min forstærker kan her er et link til forstærkeren: http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=10020218836614

jeg havde en pioneer dvd afspiller før også, men nu er den begyndt ikke at kunne læse alle dvder.

MVH Kim Johansen
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2005 - 21:11 #5
jeg bruger en pioneer dv 515 dts fra laser disken ,kodefri (indbygget 2 laser pickup)
1 til dvd og 1 til alm cd

skal jeg have ny dvd på et tidspunkt vil jeg nok vælge en pioneer dvd optager på lang sigt men prisen er noget dyrere desværre
Avatar billede forpuleren Nybegynder
14. februar 2005 - 08:25 #6
mine forslag har os 2 lasere i :)jeg syntes personlig at pioneer er en af de bedste valg når man snakker dvd jeg har selv en pioneer DV-565A og er fuld ud tilfreds, den har alle de udgange du gerne vil have men dog ikke divx men det har mine første forslag jo ;)
Avatar billede forpuleren Nybegynder
14. februar 2005 - 08:28 #7
kim. hvilken pioneer var/er din gamle dvd og hvor gammel er den
Avatar billede Kim Johansen Nybegynder
14. februar 2005 - 10:17 #8
den pioneer jeg har er: DV-525

den kan kun køre cd'er, cd-rw, dvd'er (kode2), DTS, DolbyDigital.

den har ikke noget af det jeg skal bruge
den kan i det hele taget ikke ret meget og den er ca 5 år gammel

men ja det kan sikkert bedst betale sig i længden, at købe en DVD-Optager.
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2005 - 15:22 #9
men med dvd optager kommer det svære valg så 80/160 gb ?

pioneer/jvc/sony/panasonic ?

fordelen ved pioneer er dv ind/ud dvs du kan redigere en film du har optaget på dvd optagerens disk trække den over på pc redigere og sende den tilbage .

denne funktion med i/o har kun pioneer
Avatar billede Kim Johansen Nybegynder
20. februar 2005 - 16:06 #10
oki det lyder jo godt, så tror jeg at jeg vil lede efter en pioneer, det er jo også det mærke jeg har i forstærker. men så er det bare hvilken en skal man vælge:)
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2005 - 10:58 #11
dv470 er et godt bud