Avatar billede khalus Nybegynder
10. februar 2005 - 20:08 Der er 8 kommentarer

Vurdering af udkast til design

Jeg har prøvet at lave et alternativt design. Ris og ros, begrund jeres meninger, tak.
http://www.kls.1go.dk/fx/kalus.htm
Vurdering kun designmæssigt.

Kalus
Avatar billede kalp Novice
10. februar 2005 - 20:44 #1
Nice nok:)

2 ting... Teksten er svær at tyde..

og så er der scrollbar på.. ser dumt ud når den ikke er nødvendig. Så gør billedet lidt mindre
Avatar billede kalp Novice
10. februar 2005 - 20:44 #2
teksten er det i menuen..
Avatar billede khalus Nybegynder
10. februar 2005 - 20:52 #3
Scrollbar skal naturligvis ikke være der i "retail"  versionen.
Har ikke noget imod teksten i menuen. Den kan godt være svær at tyde, men jeg mener ikke at den er så svær, at jeg skal ændre den. Det er jo trods alt det der kommer til at stå inde i boksen, der skal læses.
Har du noget generelt om designet? Evt. hvorfor det er "nice nok" ? 8-)
Avatar billede kalp Novice
10. februar 2005 - 20:57 #4
Nu vil jeg ikke nævne minisites herfra eksperten hvor folk linker til deres personlige hjemmeside, men de er tit lige til at falde i søvn over (sorry hehe)
Meget friske farver du har valgt.. simpelt.. ligetil og så er det lige i fjæset på en så man bliver ikke i tvivl om hvor man skal kigge når man kommer ind på siden;)
Avatar billede khalus Nybegynder
10. februar 2005 - 21:01 #5
<quote> Nu vil jeg ikke nævne minisites herfra eksperten hvor folk linker til deres personlige hjemmeside, men de er tit lige til at falde i søvn over (sorry hehe)</quote>
Kan du præcisere det? Er det om min side, eller bare generelt? ;). Al kritik er tilladt, også den negative. Skyd løs.
(btw. i kan se mit gamle design på http://kls.1go.dk )
Avatar billede kalp Novice
10. februar 2005 - 21:04 #6
Nej det er skam ikke din:) men andres som jeg siger hehe:) Kiggede slet ikke i din.
Og jeg kan selvfølgelig ikke præcisere det ved at nævne folks sider hehe
Avatar billede thesphinx Nybegynder
11. februar 2005 - 15:18 #7
Dit gamle design er klart det bedste af de 2.
Det gamle ser mere harmonisk og pænt ud og det nye ligner lidt ......... Tjaaa.......;)
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
13. februar 2005 - 02:47 #8
khalus --> der er lig en ting jeg godt kunne tænke mig at spørger dig om, ang designet.. Har du msn ?