Avatar billede silas_j Nybegynder
09. februar 2005 - 15:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Graffikkort driver fis

Da jeg kom hjem fra skole i dag så jeg til min forskrækkelse at den havde fundet en ny hardware, mit grafikkort, så jeg kørte lige den seneste nye driver tingest til Nvidia's drivere, men når jeg genstarter så registrerer den det ikke.. jeg har prøvet med flere forskellige af dem, og det er lige fedt!
Hvad er det for noget fis!!!
Den kan ikke selv finde noget, så jeg står uden mulighed for at installere drivers til min grafikkort, da den bare ignorerer det! Død over de her skidebesværgelige problemer man altid får!!!

Silas J
Avatar billede haverslev Novice
09. februar 2005 - 15:52 #1
Prøv at afinstaller det.
Klik på  start > kontolpanel > System > klik på faneblad Hardware > klik på knappen Ehedshåndtering.
Find dit grafikkort, H-klik på det og vælg fjern.
Genstart pc`en og den vil nu finde det og installere.
                                                                                                                                                                              .
Avatar billede gratis Nybegynder
09. februar 2005 - 19:23 #2
er det ikke nok hvad haverslev foreslår ka du prøve dette:.

med dette freeware program "Nasty File Remover" http://fileforum.betanews.com/detail/Nasty_File_Remover_NFR/1048363829/1 kan du søge efter efterladenskaber af nvidia drivere.Fremgangsmåden er:.

1.afinstaller din nvidia driver
2.genstart din pc
3.kør Nasty File Remover og se om den finder någet
4.Finder den efterladte drivere sletter du dem med Nasty File Remover
5.genstart din pc
6.Installer din driver og genstart pc'en
Avatar billede silas_j Nybegynder
07. juli 2008 - 15:36 #3
Gammel tråd, ved ikke lige hvad jeg kom frem til sry. Men lukker i hvertfald tråden.