Avatar billede rhellum Nybegynder
08. februar 2005 - 20:20 Der er 1 kommentar

Acer AX120 kanal-indstillingsproblemer

Jeg er den (u)heldige ejer af en Acer AX120 TV Tuner-Box... Jeg har valgt at investere i denne box, da jeg har en DAVIS projektor, på hvilken jeg ønskede at overføre mit fjernsynsbillede uden at min computer nødvendigvis behøver være tændt samtidig... Så langt så godt, og det hele fungerer da også efter hensigten, jeg kan fint få billede frem og lyden fungerer også fint, men så er det problemet kommer...

Jeg ønsker naturligvis ligesom alle andre at der på channel-1 er DR1, channel-2 er TV2 osv osv.. Jeg har forsøgt stort set alle ting, og læst manualen frem og tilbage 117 gange, og der står intet om hvordan jeg indstiller kanalerne på faste channels i TV Tuner boxen.. Det eneste jeg indtil videre har kunnet finde ud af, er at vælge enten en: 'Full Scan' eller en 'Channel Scan', vælger jeg en af disse løsninger automatiserer den blot kanalerne i en eller anden bestemt rækkefølge, og derefter kan jeg ikke vælge at "flytte" frekvensen hen på andre channels....

Jeg håber virkelig der er en der også har denne TV-Tuner box, og som kan fortælle mig hvordan han/hun har fået dette problem løst, hvis det da er muligt, hvilket jeg absolut håber det er, eftersom det andet virker meget besynderligt!

På forhånd tak
Rasmus Hellum
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2006 - 12:46 #1
Fik du løst dit problem? Jeg sidder nemlig lidt i samme situation nu.