Avatar billede wraper Nybegynder
08. februar 2005 - 08:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brevfletning mellem word og access

Ok, så jeg har en database med nogle medlems info, og skal have lavet en formular som fletter et brev sammen til den enkelte medlem hvert ½ år og laver et kontigentopkrævning.
Der er 7 forskellige slags medlemmer de kan være, og hvert medlem har en forskellig pris..

Nogen der kan hjælpe? :)
Avatar billede mugs Novice
08. februar 2005 - 08:50 #1
Du skal først lave en forespørgsel i access, der medtager de poster (medlemmer) som du vil skrive til.

Derefter åbner du Word og bruger guiden Brevfletming, så skal det køre af sig selv.
Avatar billede wraper Nybegynder
08. februar 2005 - 08:57 #2
Hmm.. det hjalp mig ikk meget
Jeg HADER word, kan du ikk beskrive det mere præcist?
08. februar 2005 - 08:59 #3
Jeg har et eksempel liggende her, som måske kan give inspiration: http://www.makeiteasy.dk/eksempler/Downloads.htm

Eksemplet hedder "Brevflet forespørgsel til word automatisk"
Avatar billede wraper Nybegynder
08. februar 2005 - 09:12 #4
Hjalp mig ikk :/

Kan du ikk eks gøre noget i stil med som på hjemmesider på en måde da?

lave en skabelon, som eks starter med: Kære "udtræk 'navn' fra medlemsnummer X"
Avatar billede wraper Nybegynder
14. april 2005 - 08:36 #5
desværre ingenting der hjalp :(