Avatar billede migdigogvito Nybegynder
05. februar 2005 - 15:08 Der er 6 kommentarer

brænding af købt musik på nettet.

jeg har købt Nephew via Bilkas hjemmeside og har fulgt deres brugervejledning, og det er også gået ok indtil jeg ville have brændt en plade...det har været zippet og er unzippet...jeg kan hører musikken via Windows Media Player og alle Licenserne er hentet...men når jeg prøver at brænde enten via' wmp eller Nero's pogram skriver den bare ar der er nogle filer der ikke understøttes og der lukkes..:-( Jeg har læst et eller andet sted noget om Media DRM sikkerhed men ved ikke hvad det er og om det er noget software eller noget som skal "fysisk" være tilstæde i brænderdrevet????Bestemt fil format måske???? hvordan kan jeg få løst dette, så jeg kan brænde denne plade....på forhånd tak...
Avatar billede venom86 Nybegynder
07. februar 2005 - 13:32 #1
Du skal vist høre numrene først før det virker.. købte nemlig også en plade med samme problem.. sad og roede lidt med det og så virkede det.. hvis der kommer en hvid boks op der bliver ved med at opdatere skal du trykke Ctrl alt Del og lukke det. og så slulle den vist være der.. men prøv lidt frem.
Avatar billede venom86 Nybegynder
07. februar 2005 - 13:33 #2
jeg mener dog ikke du skal høre alle numrene helt igennem
Avatar billede trek1000 Nybegynder
25. november 2005 - 09:05 #3
Når du har købt "downloaded" musik fra eksempelvis Bilka`s hjemmeside skal hver enkelt sang "åbnes" ved at klikke på den enkelte sang (og hører dem i ca. 10 sek.)efter at alle sangene er downloaded. Når dette er sket KAN DU KUN BRÆNDE sangene VIA Windows Media Player. Det er komplet umuligt at brænde via andre brændeprogrammer.Herefter kører det bare.
Avatar billede michael_mortensen Nybegynder
29. november 2005 - 22:04 #4
Nej..

Øh, manden mangler bare et WMA plugin til Nero ? :)
Avatar billede michael_mortensen Nybegynder
29. november 2005 - 22:04 #5
Avatar billede michael_mortensen Nybegynder
29. november 2005 - 22:05 #6
Det var i øvrigt et svar.. Ovenstående passer til 6.x