Avatar billede tomdane Nybegynder
04. februar 2005 - 14:54 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Menulinie i toppen af skærmen

Hej

Start-menulinien har flyttet sig op i toppen af skærmen, og jeg kan ikke få den flyttet ned igen. Nogen som ved hvordan man gør? Man kan simpelthen ikke få fat i øverste kant.
Avatar billede engvald Nybegynder
04. februar 2005 - 14:58 #1
hj klik på menulinie og se om den er låst hvis den er låst så skal ud låse den op og så kan du flytte den
Avatar billede laquesta Nybegynder
04. februar 2005 - 15:00 #2
skal du ikke bare trykke på den og holde musen inde og så flytte den ned på plads!
Avatar billede tomdane Nybegynder
04. februar 2005 - 19:42 #3
Nej, de er ikke låst.
Nej, man kan ikke bare holde musen inde

Jeg har set det en  gang før, hvor jeg også sad fast...
Avatar billede gratis Nybegynder
04. februar 2005 - 20:05 #4
hent denne reg fil "Restore the Task Bar to Default Settings" dobbeltklik på den og svar ja til at tilføje den til registreringdatabasen, genstart pc'en
http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/restoretaskbar.reg
Avatar billede engvald Nybegynder
04. februar 2005 - 20:06 #5
er det Internet Explorer ? eller er der hvor start er
Avatar billede tomdane Nybegynder
10. marts 2005 - 11:06 #6
hvor start er

gratis, den pågælndende fil gælder ikke sp2
Avatar billede tomdane Nybegynder
10. marts 2005 - 11:08 #7
det er vist mere korrekt at kalde den for proceslinien - den som ligger i bunden af XP og indeholder start-knappen
Avatar billede tomdane Nybegynder
10. marts 2005 - 11:36 #8
så, nu virkede den reg-fil, respekt til gratis - og point hvis han ellers havde valgt svar
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. marts 2005 - 13:41 #9
tomdane> nu tager han ikke imod point så...
Men bed folk om at svare næste gang!
Avatar billede tomdane Nybegynder
14. marts 2005 - 08:26 #10
john, det kan squ da ikke være mit problem at folk ikke kan vælge den rigtige knap.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. marts 2005 - 13:56 #11
tomdane> man kommenterer til man ved om spørger kan bruge ens svar, derefter efterlyser spørger et svar fra ham der havde den rette løsning :)
Avatar billede tomdane Nybegynder
16. marts 2005 - 18:05 #12
ikke min opfattelse af systemet
(dette var et svar)